Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koncern VW v lednu prodal meziročně o 1,8 procenta méně aut

ČTK ČTK 17. 2. 2019
129
71
Zobrazit náhledy (129)
Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI TCR Racecar Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI
Začátek letošního roku nezačal pro německý automobilový koncern Volkswagen dobře. Zejména kvůli slabší poptávce v Číně a Americe dodal v lednu na trh jen 882.200 automobilů, meziročně o 1,8 procenta méně.

Mateřské společnosti české Škoda Auto se nicméně podle jejího sdělení podařilo získat větší podíl na upadajícím globálním automobilovém trhu.

Větší podíl na trhu má nyní VW v Evropě, Jižní Americe a Asii. Na největším trhu s auty v Číně sice německý koncern vykázal pokles prodeje o 2,9 procenta na 387.300 kusů, dařilo se mu ale lépe než trhu jako celku.

Šéf prodeje koncernu Volkswagen Christian Dahlheim označil za největší výzvy prvních měsíců roku situaci v Číně a blížící se vystoupení Británie z Evropské unie. Loni předal největší prodejce automobilů na světě zákazníkům 10,83 milionu aut - vůbec nejvíce v historii.

Z jednotlivých značek koncernu vykázal o tři procenta slabší odbyt výrobce luxusních vozů Audi, sama značka VW prodala o 3,4 procenta méně vozů a prodej sportovních vozů Porsche se snížil o 16,1 procenta. Naopak Seat dokázal prodej v lednu zvýšit o 14,2 procenta a se 44.500 prodaných vozů zaznamenal vůbec nejlepší leden v historii. Škoda Auto dodala svým zákazníkům na celém světě minulý měsíc 102.600 vozů, meziročně o 1,1 procenta méně.

Související články

Diskuse: Přidat názor

vw
ryccardo
| 19. 2. 2019
Ano recese nebo stagnace může být způsobená chybou (např. 2008 hypoteční krize, která iniciovala ekonomickou recesi po světě) nebo přirozeným vývojem např. nadprodukcí. Já myslím, že ty pseudo vzdělanče netvrdím nic světobornýho co by bylo v zásadním rozporu s názorem statisíců odborníků tebe v to bohužel nepočítaje.

Máš neskutečný sebevědomí. Možná by tě Rusnok mě angažovat do rady ČNB to by byl asi velkej přínos.
SUPER
ryccardo
| 19. 2. 2019
Ale my se tady bavíme o propadu prodejů VW o 1,8 % a na to jsem ti psal, že to není žádná tragédie. Jestli se chceš bavit o propady prodejů luxusních vozů Porsche a Audi, tak to máš napsat ty malére. >:D
Avatar - Hammunasakra
vw
Hammunasakra
| 19. 2. 2019
Takže jestli to správně chápu = absolutně nechápeš o čem je řeč >:D

Tak to zkus eště jednou = napsals v jedný větě potvrzení i popření toho co sem napsal: "..přirozenej vývoj třeba nadprodukce" = jestli furt nechápeš o čem mluvim = tak si zkus připustit = že ty statisíce lidí s nějakym vzdělánim = těm oněm věcem prostě rozuměj = líp než ty ;-)

Sem rád že mě tak bereš = občas si to taky myslim >:D
Šéfem ČNB by fakt neměl bejt ukecanej politik = ale špičkovej ekonom! Takže jo = každej trochu slušnej ekonom = je na jeho úrovni. A všichni víme = že kecá = prostě je dál politik místo guvernér ČNB

Což sem ti soukromě mimo tyhle stránky vysvětlil = vidim že sis z toho nevzal ani zbla
Tak třeba teď na druhej pokus :-)
Avatar - Hammunasakra
SUPER
Hammunasakra
| 19. 2. 2019
Ne nepochopil sem = kam chodíš na svý sebevědomí = ať plácáš o vlivu hmotnosti auta na maximálku nebo třeba teď tohle :-)

Propad 16% u Porsche = který je tvrdě nejziskovější v koncernu = je prostě malér. Půlroční trvající propad u Audi = je prostě malér. Že to jako obvykle nedáš ani s nápovědou = je prostě malér >:-[]
vw
ryccardo
| 19. 2. 2019
No jestli ti těch pár všeobecně známých faktů co jsem ti napsal přijde jako blbosti, tak co chceš ode mě ještě vysvětlovat?

Že CZK posílí k 25 korunám je cíl ČNB. Já vím ty si chytřejší než členové rady ČNB, tak se neuraž, že beru jejich prohlášení vážně a nedám na takovýho nedoceněnýho ekonomickýho guru jako jsi ty.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku