Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lada Priora 2171 Universal: Nové kombi z Ruska

Ondřej Láník
Diskuze (90)
V Rusku se vše připravuje k uvedení třetí karosářské verze řady Priora na trh. První vozy již byly vyrobeny, sériová produkce se má ve větším měřítku rozběhnout v první polovině roku 2009.

Výrobce uvolnil zatím pouze několik oficiálních fotografií, které vám předkládáme ve fotogalerii. Technicky vychází kombi Universal z řady, která již dnes obsahuje sedan a hatchback. Oba modely se prodávají také na českém trhu za 229.900,-Kč. Všechny tři karoserie budou stát na rozvoru 2492 mm.

V nabídce je jediný motor 1,6 16V, který má výkon 72 kW (98 k) při 5600 ot./min., maximální točivý moment 145 Nm při 4000 ot./min. a podle dostupných tabulek udělí sedanu nejvyšší rychlost 183 km/h a akceleraci na 100 km/h za 13 s.

Ke standardní výbavě všech Prior na českém trhu patří čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu, elektrický posilovač řízení, loketní opěrka, mlhové světlomety, palubní počítač, vyhřívaná přední sedadla, ale pouze výškové nastavení volantu. Chybí například také klimatizace, o systémech jako ESP ani nemluvě. Lada slibuje pozinkovanou karoserii a dává šestiletou záruku "na prorezivění" (doslova).

Priora jezdí na 14palcových kolech z lehkých slitin s pneumatikami o rozměru 185/65 R14. Sedan má na délku 4350 mm, hatchback je o 110 mm kratší a kombi bude možná naopak delší než sedan. Zavazadlový prostor hatchbacku má objem 400 l, sedan má užitečný objem 430 l a kombi by se tedy mohlo snadno dostat přes 500 l. Definitivní údaje zatím bohužel nejsou k dispozici.

Ondřej Láník
Diskuze (90)
12. 8. 2015 16:56
Re: Lada Priora
Vy evidentně vůbec nevíte o čem žvatláte >:D :no:
12. 8. 2015 16:52
Re: Lada Priora
Ano, na Vašem místě bych se styděl >:-[] :no:
Avatar - Ada je zase tady
9. 1. 2009 01:24
Re: lada
Chybi tomu uz jen slusnej diesel a pro spoustu lidi by to byl idealni kompromis pro venkovsky provoz - za malo penez docela dost muziky. :yes: Bohuzel - s ohledem na novou spriznenost tehle automobilky s firmou rendlik a syn by to asi dostalo motor 1,5dci a to pak bude o nicem, protoze francouzskym zmetkem se cele tohle (jinak sice rozhodne nikoli perfektni, ale alespon kovarsky prakticke) dilo definitivne pokazi. :no:
Avatar - ZoomZoom
3. 1. 2009 17:26
Re: HMMMM pekne auto :D
Myslíš rumunské ARO ??? Když si ho po tom co ho koupíš nové trochu upravíš, tak se celá flotila G, LC 200 Patrolů a jim podobní mohou jít klouzat. Můj známý byl kdysi na expedici se svým Mercedesem G v zemích východního bloku, Při natankování nafty v Rumunsku si tak "zadělal" motor že to snad nikdo neviděl. Teď má G ale i ARO a do tohoto ARA můžech i nach...t a pojede to!!! A to nepočítám že to můžeš utopit po střechu (=hodit to do řeky a čekat kde to vyplave při brodění řeky). Navíc to jeho přežilo i zatopení při povodni 2002 kdy bylo asi 4 dny z 50% pod vodou. To by moje LC200 asi nikdy nedokázala :-) Ani s "větší" zárukou
Avatar - ZoomZoom
3. 1. 2009 17:16
Re: prorezivění
To že by M6 a M3 podle tebe tak těžce rezla v několika kusech pro tuto část evr. kontinentu se mi opravdu nechce věřit. Ale abych pravdu pověděl, v životě jsem se nesetkal s nikým aby měl M6/3 a měl to zrezlé a to jsem jeden čas dělal přijímacího technika Mazdy a v životě jsem se tím nesetkal(sice v Německu), ale ony báby povídaly(i "pitomě Felicie co šly na západ ti nějak zvlášť nereznou"). Naopak má tetička co měla oktávii starou 6 let tak měla prožraný pravý zadní blatník pod výkem palivové nádrže (blatník byl originál škoda a nebyl nikdy měněn). A ještě tu připomínáš G od MB což je jiné auto, ale neni to náhodou ten MB, kterému auta svého času taky pěkně kvetla určitá třída?