Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia v Ženevě 2008

Vitek
Diskuze (1)
Lancia Delta sdílí komponenty se sesterským Fiatem Bravo a tím pádem si bude muset vystačit s jednoduchým podvozkem s vlečenými zadními rameny.

Delta

Lancia Delta sdílí komponenty se sesterským Fiatem Bravo a tím pádem si bude muset vystačit s jednoduchým podvozkem s vlečenými zadními rameny, ale například rozvor 2700 mm (o 10 cm prodloužená platforma Brava) a jemu odpovídající vnitřní prostor patří jednoznačně o třídu výše. Vnější rozměry, stejně jako technické údaje, výrobce udává jen orientačně: délka 4,5 m, šířka 1,8 m, výška 1,5 m. Lancia Delta se bude prodávat ve třech stupních výbavy – Argento, Oro a Platino. Základním modelem budou Delty Argento 1,4 T-Jet a 1,6 Multijet (volitelně s robotizovanou převodovkou), oba s výkonem 88 kW. Pro Oro je určený i silnější motor T-Jet naladěný na výkon 110 kW, výbavu Platino naopak nelze zkombinovat se slabším T-Jetem. Konečně i v italském voze se objeví sekvenčně přeplňovaná verze 1,9 JTD Multijet, již vyzkoušená v Saabech, zde ve verzi 140 kW. Bez jakýchkoliv bližších podrobností se v tiskových materiálech uvádí i jednotky 2,0 JTD Multijet (121 kW) a 1,8 Di Turbojet 147 kW.

K dispozici jsou i základní technické údaje. Delta s motorem T-Jet zrychlí z 0 na 100 km/h za 10,0 s (verze se 110 kW za 8,2 s), maximální rychlost je 190 km/h (respektive 206 km/h). Kombinovaná spotřeba je 6,8 l/100 km, v případě silnější verze 7,2 l/100 km. Naftový 1,6 Multijet má normovanou spotřebu v kombinovaném cyklu 4,9 l/100 km. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 11,0 s a maximální rychlost je 186 km/h. Výbava bude bohatá, Oro zahrnuje například tempomat, čalounění materiálem Alcantara nebo dvouzónovou automatickou klimatizaci, Platino k tomu přidává mimo jiné prosklenou střechu a dvoubarevný lak.

BM


Vitek
Diskuze (1)