Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Land Rover Classic znovu upravuje klasický Defender. Works V8 Trophy II je nová limitka o 25 kusech

Dominik Kovář Dominik Kovář 31. 7. 2022 • 15:16
13
Zobrazit náhledy (13)
Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II

Novinka navazuje na limitovanou edici Works V8 Trophy z minulého roku.

Oddělení Land Rover Classic se znovu postará o znovuzrození klasického Defenderu, tentokrát pod názvem Works V8 Trophy II. Stejně jako u předchozí limitky vznikne 25 exemplářů. 

Tyto Defendery budou vycházet z modelů vyráběných mezi roky 2012 až 2016. Každý z 25 modelů bude předělán ručně. Deset kusů bude ve variantě 90, další desítka v delší verzi 110 a zbývajících pět kousků obstará 110 Double Cab Pick-up.

Video se připravuje ...

Defender Works V8 Trophy II zaujme kamufláží, která je složena z 23 vybraných destinací, po nichž se Defender ve své dlouholeté historii proháněl. Exempláře jsou k dostání v bílém lakování Fuji s černou střechou, kapotou, mřížkou chladiče, zpětnými zrcátky a ostatními doplňky v černé. Bílo-černou kombinaci exteriéru doplňují černá osmnáctipalcová kola Sawtooth.

Samozřejmostí je u Works V8 Trophy II ochranný rám s navijákem, světelná LED rampa a střešní nosič se žebříkem. Majitelé se v Defenderu posadí do dvoubarevných sportovních kožených sedadel Recaro s bílým prošíváním. K dispozici bude moderní infotainment od Land Rover Classic včetně analogových hodin Elliot Brown v maskovacím designu zapuštěných v palubní desce.

Již z názvu limitované edice vyplývá, že srdcem pohonného ústrojí bude pětilitrový osmiválec o výkonu 298 kW (405 k) a hodnotou točivého momentu 515 Nm v kombinaci s pohonem všech kol a automatickou převodovkou ZF. Land Rover Classic u Works V8 Trophy II pochopitelně upravil tlumiče, řízení i brzdy.

Vzhledem k těmto úpravám je Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II ještě dražší než jeho předchůdce z minulého roku. Za nejmenší karoserii s označením 90 bude muset zákazník zaplatit v přepočtu 6,6 milionu korun. Jako dárek navíc jsou majitelé speciální edice pozváni na soutěž Land Rover Trophy, kde na ně čeká nespočet terénních výzev.

Doporučujeme

Témata