Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Land Rover Classic znovu upravuje klasický Defender. Works V8 Trophy II je nová limitka o 25 kusech

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Novinka navazuje na limitovanou edici Works V8 Trophy z minulého roku.

Oddělení Land Rover Classic se znovu postará o znovuzrození klasického Defenderu, tentokrát pod názvem Works V8 Trophy II. Stejně jako u předchozí limitky vznikne 25 exemplářů. 

Tyto Defendery budou vycházet z modelů vyráběných mezi roky 2012 až 2016. Každý z 25 modelů bude předělán ručně. Deset kusů bude ve variantě 90, další desítka v delší verzi 110 a zbývajících pět kousků obstará 110 Double Cab Pick-up.

Video se připravuje ...

Defender Works V8 Trophy II zaujme kamufláží, která je složena z 23 vybraných destinací, po nichž se Defender ve své dlouholeté historii proháněl. Exempláře jsou k dostání v bílém lakování Fuji s černou střechou, kapotou, mřížkou chladiče, zpětnými zrcátky a ostatními doplňky v černé. Bílo-černou kombinaci exteriéru doplňují černá osmnáctipalcová kola Sawtooth.

Samozřejmostí je u Works V8 Trophy II ochranný rám s navijákem, světelná LED rampa a střešní nosič se žebříkem. Majitelé se v Defenderu posadí do dvoubarevných sportovních kožených sedadel Recaro s bílým prošíváním. K dispozici bude moderní infotainment od Land Rover Classic včetně analogových hodin Elliot Brown v maskovacím designu zapuštěných v palubní desce.

Již z názvu limitované edice vyplývá, že srdcem pohonného ústrojí bude pětilitrový osmiválec o výkonu 298 kW (405 k) a hodnotou točivého momentu 515 Nm v kombinaci s pohonem všech kol a automatickou převodovkou ZF. Land Rover Classic u Works V8 Trophy II pochopitelně upravil tlumiče, řízení i brzdy.

Vzhledem k těmto úpravám je Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II ještě dražší než jeho předchůdce z minulého roku. Za nejmenší karoserii s označením 90 bude muset zákazník zaplatit v přepočtu 6,6 milionu korun. Jako dárek navíc jsou majitelé speciální edice pozváni na soutěž Land Rover Trophy, kde na ně čeká nespočet terénních výzev.

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Doporučujeme