Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Land Rover znovu nabídne klasický Defender. S osmiválcem a cenou od 5,7 milionu korun

Jan Zajíc Jan Zajíc 10. 2. 2021 • 06:46
40
13
Zobrazit náhledy (40)
Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy Land Rover Defender Works V8 Trophy

Land Rover se vrátí ke klasickému Defenderu, který přestal vyrábět v roce 2016. A návrat je to hodně zajímavý.

Postará se o něj oddělení Land Rover Classic, které plánuje postavit jen 25 exemplářů s označením Defender Works V8 Trophy.

Jméno jasně napovídá, že pod kapotou hranatého teréňáku bude bublat vidlicový osmiválec. A protože jde o produkt automobilky Jaguar Land Rover, jedná se o známý pětilitr. Atmosféricky plněná V8 nabídne výkon 405 koní a točivý moment 515 N.m.

Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou od ZF a výrobce slibuje také upravené zavěšení kol, vylepšené řízení a výkonné brzdy. K mání budou navíc různé možnosti offroadových úprav podle přání konkrétního zákazníka.

Defender Works V8 Trophy bude k dispozici v krátké i dlouhé verzi, tedy ve variantách 90 a 110 Station Wagon, a všechny exempláře dostanou unikátní žlutý lak a specifická 16palcová ocelová kola. Design tak je silně inspirovaný speciály, které se účastnily známé soutěže Camel Trophy.

Moderním prvkem jsou LED světlomety, které ale doplňuje klasicky tvarovaná maska chladiče. Chybět pochopitelně nebude bohatá expediční výbava a prvky pro jízdu v terénu.

video

V interiéru se objevují sportovní sedadla Recaro, kožené čalounění nebo zakázkové hodiny Land Rover Trophy. Dostalo se také na infotainment s integrovanou navigací a moderními funkcemi.

Land Rover dále zdůrazňuje, že zákazníci dostanou možnost zúčastnit se exkluzivního třídenního dobrodružství jménem Eastnor Castle. Tam si budou moci poprvé svoje auta vyzkoušet.

A cena? Nízká opravdu není, začíná na částce 195.000 liber, což je v přepočtu asi 5,7 milionu korun.

Související články

Témata
Avatar - Dinar
12. 2. 2021 10:35
Re: Kdyby raději navrhli pořádného nástupce...
Ať si lesáci kupují, co chtějí, ale vsadím se, že géčko to nebude. Nevím, jestli nejsi schopen udržet moč, ale téma neudržíš určitě. Faktem je, že géčko není oproti defenderu o nic z toho, číms argumentoval, pracovnější auto. Zbytek je už jen tvoje "Stará dobrá osvědčená koncepce" oplkávání.
12. 2. 2021 09:57
Re: Kdyby raději navrhli pořádného nástupce...
Toyota má na stránkách pod SUV taky Land Cruiser, tak to je jasný důkaz, že Land Cruiser je SUV.
Proto se v té armádě snaží dostat do tendru pick-upy, protože mají tradiční rámovou konstrukci a jsou cenově jinde.
Jestli má G-class aktuální pracovní verzi netuším, v roce 2018 vidím několik testů na G350D professional.
Lesáci budou pravděpodobně kupovat pick-upy nebo jednoduché Nivy apod.
Avatar - Dinar
12. 2. 2021 08:02
Re: Kdyby raději navrhli pořádného nástupce...
Nemá, to jen ještě stále bouchají i starou generaci, pro prodej v Austrálii a na Blízkém východě.
Tohle zjevně LR pojal jinak, udělal limitku po šesti milionech za kus.
Avatar - Dinar
12. 2. 2021 07:56
Re: Kdyby raději navrhli pořádného nástupce...
Běž na stránky mercedesu a podívej se, kde v přehledu modelů najdeš G-Klasse. Pod SUV, jsou to ale hlupáci.

"Stará dobrá osvědčená koncepce elektronikou nahradit nelze."
Přesně tak, proto se géčko startuje klikou a není v něm za mák elektroniky. Nebo ne? Ejhle, redukce, uzávěrky diferáků, všechno, stejně jako u nového defiku, řízeno elektronicky, plus adaptivní tlumiče (el. řízené) v případě pružin, nebo dokonce vzduchový (el. řízený) podvozek. No, to je úplný etalon osvědčené koncepce bez elektroniky. :-[]

Každopádně má LR smůlu, lesáci a EON teď půjdou k mercedesu, akorát se budou muset rozhodnout, jestli do toho svého pracovního auta chtějí nappa leder v červenočené nebo bílohnědé.
11. 2. 2021 19:57
Re: Kdyby raději navrhli pořádného nástupce...
a jen doplním, géčko má pořád svoji pracovní verzi...
https://www.mercedes-benz.com/…di-professional/

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud