Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Levná značka VW Group nejprve dorazí do Číny

David Bureš
Diskuze (20)
První vozy levné značky VW Group konkurující obnovenému Datsunu mají na trh dorazit v roce 2015.

Volkswagen Group chystá speciální značku pro lidové vozy. Šéf vývoje Volkswagenu Ulrich Hackenberg říká, že auta nové značky bude jako první vyrábět čínská továrna.

Automobily mají být vyráběny u jednoho ze dvou čínských partnerů Volkswagenu, kterými jsou automobilky SAIC Motor a First Automobile Works (FAW). S těmi VW provozuje dva joint venture – Shanghai Volkswagen a FAW-Volkswagen.

Zahájení výroby v Číně je logickou volbou. Na čínském trhu je o levné automobily ohromný zájem, každý rok se zde prodají asi tři miliony takových vozů.

Později má levná značka začít prodávat své vozy na dalších rostoucích trzích – v Brazílii, Rusku a Indii. Německá média hovoří také o možnosti prodeje aut této značky v Evropě. Hackenberg však tvrdí, že to není jisté, značka by totiž mohla konkurovat levným autům z dílny SEATu a Škody, které do koncernu VW Group také patří. Hackenberg si navíc není jistý, zda by evropští zákazníci měli o takové auto vůbec zájem.

O vzniku nové značky zatím nebylo definitivně rozhodnuto, levná auta by se totiž mohla prodávat i se znaky Volkswagenu.

Inspirací pro novou značku je úspěch Dacie. Po jejím vzoru auta nové značky použijí ověřenou techniku, které má VW Group v zásobě dostatek. Cílem je udržet investice co nejníže, aby byla cena vozů co nejnižší, pohybovat by se měla mezi 5.000 až 10.000 eury (128.000 až 256.000 Kč). V plánech jsou v současnosti tři modely – MPV, kombi a malý sedan.

David Bureš
Diskuze (20)
Avatar - Aladeen
28. 1. 2013 22:09
Re: Po rokoch zase Volkswagen
:yes:
28. 1. 2013 20:46
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Nejel
28. 1. 2013 20:07
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Jel jsi někdy jedničkovým Superbem?
28. 1. 2013 20:06
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Nevěřím nikomu a proto nechápu hloupé keci někoho kdo OIII viděl max tak na fotce, ale přesně už ví že to bude prostě šit jelikož to nemá multilink. Jen vím že mezi klikou například u A4 z roku 1999 a klikou a Jedničkové Octavie je znatelný rozdíl. I taková klika se dá odladit, stačí jiný rozchod kol a je to velmíi nát - posun k lepšímu. Další velký vliv má tuhost karoserie. Srovnávat auto z toku 97 s autem z roku 2013 je velký úlet a nikdo než naprostý laik si to nedovolí.
Avatar - Aladeen
28. 1. 2013 13:54
Re: Po rokoch zase Volkswagen
:yes: