Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus CT 200h: České ceny a výbavy

1. 12. 2010 • 07:07
84
33
Zobrazit náhledy (84)
Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT
Ceník nového prémiového hybridu začíná na 699.000,-Kč a končí na 979.000,-Kč.

Výlučně hybridních modelů je na trhu již několik, zatím žádný ale nespojil hybridní pohon, kompaktní karoserii a pozici v prémiové části trhu. V tomto proto patří Lexusu CT 200h prvenství, stejně jako ve spotřebě paliva – kombinovaných 3,8 l/100 km je nejlepší hodnota v segmentu, které se jen blíží Audi A3 1,6 TDI (4,1 l/100 km). V neprémiové nižší střední třídě se Lexusu CT 200h vyrovná Toyota Auris HSD.

Technika Lexusu CT 200h je odvozena právě od Aurisu HSD a Toyoty Prius. Pohon obstarává zážehový motor 1,8 l (73 kW při 5200 min-1, 142 Nm při 4000 min-1) a synchronní elektromotor s permanentním magnetem, který dává maximálně 60 kW, resp. 207 Nm. Celkový výkon soustavy činí 100 kW. Energie je uchovávána v palivové nádrži (45 l) a akumulátorové sady, uložené pod podlahou zavazadelníku. Akumulátory pracují s napětím 201,6 V a mají kapacitu 6,5 Ah.

Lexus CT 200h je postaven na nové podlahové platformě, vpředu jsou kola uchycena pomocí vzpěr McPherson, vzadu je lichoběžníková náprava. Hřebenové řízení s elektrickým posilovačem dostalo poměrně přímý převod (14,6:1), mezi krajními polohami napočítáte 2,7 otáčky volantu.

Karoserie nejmenšího Lexusu má vnější rozměry 4320 x 1765 x 1430 mm, rozvor měří 2600 mm, součinitel odporu vzduchu se podařilo snížit na hodnotu cx=0,28. Zavazadelník má základní objem 375 l, po sklopení zadních opěradel vzniká zcela rovná ložná plocha a užitečný objem 985 l.

Standardní výbava obsahuje dlouhý seznam bezpečnostních systémů (stabilizační systém, asistent pro rozjezdy do kopce, čelní, boční, okenní a kolenní airbagy, aktivní opěrky hlavy a jiné), diodová světla pro denní svícení, zadní světla složená z diod, rádio s MP3/USB/Aux a Bluetooth hands-free, multifunkční kožený volant, automatickou klimatizaci a další.

Nejlevnější provedení Comfort má 15palcová litá kola a audiosystém se 6 reproduktory. Jediným příplatkem je metalický lak za 20 tisíc korun.

Provedení Executive místo toho jezdí na 16palcových kolech, má navíc přední mlhovky a vyhřívání předních sedadel. Připlatit si lze za HDD navigaci s parkovací kamerou a 10reproduktorovým audiem (+60.000,- Kč) a dvojici paketů.

Paket Luxury se skládá ze samostmívacího vnitřního zrcátka, předních a zadních parkovacích senzorů, tempomatu, dešťového senzoru a bezklíčového vstupu. Paket Dynamic obsahuje také parkovací senzory, dešťový senzor a bezklíčový vstup, dále má 17palcová kola a zatmavená boční okna. Jednotlivě stojí pakety 40 tisíc korun, společně jsou za 60 tisíc.

Nejvyšší výbavou je Premium. Zahrnuje všechny výše jmenované položky a dále přidává kožené čalounění, elektrické ovládání sedadla řidiče, audio Mark Levinson a alarm. Připlatit si lze za přednárazový systém s adaptivním tempomatem (+60.000,- Kč) a střešní okno (+25.000,- Kč).

Lexus CT 200h - ceny na českém trhu (prosinec 2010)
ModelCT 200h
Spalovací motor (Atkinsonův cyklus)
Zdvihový objem [cm3]1798
Válce/ventily4/4
Největší výkon [kW/min-1]73/5200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]142/4000
Elektromotor (synchronní, permanentní magnet)
Nejvyšší napětí [V]650
Největší výkon [kW]60
Největší toč. mom. [Nm]207
Převodovkahybridní E-CVT
Celkový výkon [kW]100
Max. rychlost [km/h]180
Rychlost EV [km/h]50
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,3
Komb. spotřeba [l/100 km]3,84,1
Emise CO2 [g/km]8794
Pohotovostní hmotnost [kg]1370-14101410-1465
Cena Comfort [Kč]699.000,--
Cena Executive [Kč]-739.000,-
Cena Premium [Kč]-979.000,-

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Norge
HSD
| 2. 12. 2010
..jo,jo det stemmer.
Takk skal du ha og ha det fint dag
;-)
Avatar - Blue Sun
HSD
| 2. 12. 2010
Já se přestěhovat můžu. Ty už rozum těžko dostaneš...
Avatar - Blue Sun
HSD
| 2. 12. 2010
:yes:
V Norsku jsem strávil před pár lety tři týdny a velmi rád bych se tam zase vrátil. Velice krásná a příjemná země, vzato celkově. Hlavně ta pohoda mi tam vyzařovala snad ze všeho, i z městského provozu.
Avatar - Blue Sun
Hybrid - nehybrid
| 2. 12. 2010
Není 3D v nižší střední dnes trošku sebevražda? Nějak se začínají ze silnic vytrácet ve prospěch pětidveřových univerzálů a to i ve sportovnějším provedení. Ovšem mohli by to zkusit, třeba by se chytlo.
Avatar - Blue Sun
Další hybridní nesmysl
| 2. 12. 2010
Další, kdo má problémy s chápáním psaného textu. Je hezké, že autor článku něco počítá, ale počítá nesmysly. Jak a proč vysvětlovat nebudu, stejně bys mě zase z něčeho nařkl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku