Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus IS F Sport od TRD: Za čtvrt milionu navíc ještě ostřejší

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 19. 5. 2013
11
17
Zobrazit náhledy (11)
Lexus IS Lexus IS Lexus IS Lexus IS Lexus IS Lexus IS
Některým zákazníkům nestačí ostré vzezření nového IS s paketem F Sport. Chtějí ještě více a externí tuneři pro ně nejsou to pravé ořechové.

Mateřský výrobce naštěstí disponuje vlastní divizi TRD (Toyota Racing Development) a právě pod touhle zkratkou vznikla sada upravených dílů. Nový čtyřdveřový sedan s písmeny IS tak může mít aerodynamický kit s výraznějšími nástavci prahů, nižším předním nárazníkem a zadním difuzorem s dvěma dvojitými koncovkami výfuku, které určitě vydávají sportovní zvuk a možná přidaly i nějakého toho koníka navíc. Víko zavazadelníku navíc dostalo malý integrovaný zadní spoiler.

To ale ještě není všechno. Podvozek se v této úpravě chlubí upraveným zavěšením, kratšími pružinami a tlumiči, prioritou bylo nejen zlepšení jízdních vlastností, ale i snížení těžiště. K řádění na okruhu při track days to jistě postačí – ale pozor, o brzdách nepadlo ani slovo. IS F Sport TRD jezdí na devatenáctipalcových kovaných kolech s patnácti paprsky a v černé barvě vypadá věru dobře.

Pokud však někdo čeká výkonovou posilu, tady se neudálo nic zásadního. Hybridní IS 300h tak má stále čtyřválec o objemu 2,5 l a elektromotor, které dávají dohromady 166 kW (226 k), dvouapůllitrový šestiválec IS 250 disponuje 154 kW (209 k) a nejvýkonnější IS 350 se spoléhá pod kapotou na tříapůllitrový vidlicový šestiválec s 226 kW (307 k).

Celý balíček pochopitelně není zadarmo, stojí 1.254.075 jenů, tedy 247.500 korun. Díly jsou, pravda, k mání také jednotlivě, takže majitel může vzhled i šasi svého IS ladit dle gusta. Body kit přijde na 437.700 jenů (86.400 korun), úpravy podvozku stojí 288.750 (57 tisíc Kč) a samotná kola 527.625 jenů (104.100 Kč). Problém je, jak už měna nasvědčuje, pouze ten, že alespoň prozatím je nekoupíte mimo Japonsko. Oficiální dovoz do Evropy dosud potvrzen nebyl.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - N6600
Moc se mi líbí..
| 20. 5. 2013
:-)
Avatar - Hammunasakra
Moc se mi líbí..
| 20. 5. 2013
Osobně "též" a (asi) "též" :-)
Avatar - N6600
Moc se mi líbí..
| 20. 5. 2013
No, zacat by mali s 2.0L. Ten pravdepodobne nahradi 250tku, resp. to bude zakladna motorizacia. 350tka zatial zostava. Co bude ako dalsi stupen Lexus nepovedal. Akurat len vyhlasil, ze nebude jediny :-)

Ano, s definitivou to bude Lexus RC.

Osobne Lexus milujem, ale miestami mu fakt nerozumiem >:D
Avatar - Hammunasakra
Moc se mi líbí..
| 20. 5. 2013
Snad bude nějaký "lepší" motor alespoň v tom Lexus IS Coupe = Lexus LF-CC (rsp. asi definitivní názevm bude Lexus RC?
Avatar - N6600
Moc se mi líbí..
| 20. 5. 2013
No, ked James Healey z USA Today recenzoval Lexus IS-F, tak spomenul, ze IS-F uz nasledovnika nedostane vobec. Neviem, ci ho chcu nahradit RC-Fkom, alebo s tym seknu uplne. Tiez nespresnil, odkial to info ma a ci je to pravda. Sam Lexus tvrdi, ze novu IS-F zvazuje. Osobne to vidim blede. [odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku