Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Machři z firmy Brabus se povrtali v Mercedesu-AMG E 63. Výsledek má 800 koní

Jan Zajíc Jan Zajíc 6. 5. 2021 • 00:37
71
Zobrazit náhledy (71)
Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800 Brabus 800

Brabus představuje další velice rychlou novinku. Vychází z Mercedesu-AMG E 63.

Německý úpravce výsledek, který bude k dispozici jako sedan i kombík, pojmenoval Brabus 800. Číslo v označení pak napovídá o síle pod kapotou.

Díky mnoha úpravám dvěma turbodmychadly přeplňovaného čtyřlitrového osmiválce, které zahrnují například výměnu turbodmychadel, výfukového systému (ten mimochodem dostal také tichý režim, aby auto při startování nerušilo sousedy) či zlepšení přívodu vzduchu, výkon dosahuje celých 800 koní, tedy 588 kW. Maximum je k dispozici v 6600 min-1.

Nejvyšší točivý moment 1000 N.m motor dává v 3600 otáčkách. Nárůst oproti AMG E 63 tak činí 138 kW a 150 N.m.

Osmiválec je spojen s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohání všechna kola. Brabus 800 zrychluje z klidu na stovku za rovné 3 sekundy (kombík za 3,1 s) a rozjede se až na 300 km/h, kdy zasáhne elektronický omezovač.

Úpravce si pohrál také s designem, vozu dodal sportovní a aerodynamické prvky vyrobené z uhlíkových vláken a nabízí i vlastní kovaná kola o průměru 21 palců. Na takto velké disky patří pneumatiky o rozměrech o 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. Upravený vzduchový podvozek ve srovnání se standardním AMG E 63 snižuje světlou výšku až o 20 milimetrů.

A jak bývá u firmy Brabus obvyklé, zákazníci si mohou nechat přepracovat interiér, úpravce nabízí nové kožené čalounění nebo odlišné dekory.

Doporučujeme

Témata