Martin Vaculík a BMW i3 rozebrané do šroubku: Co nesmíte udělat, když jej nabíjíte

Martin Vaculík rozdělil svojí recenzi ojetého BMW i3 na dvě části. V té první se zaměřil na základní popis, test baterie v autobazaru, ceny, interiér a jízdní vlastnosti. V druhé zavítal za Zdeňkem Havrlíkem, který tyto vozy opravuje a důkladně spolu prošli jeho techniku.
Dozvíte se a uvidíte, jak je řešený motor, zda může mít nějaké závady. Uvidíte zevnitř baterii, včetně chlazení okruhem klimatizace, vyhřívání, aktivním balancování.
Dozvíte se, že po nehodě vozidla není baterie v žádném případě odepsaná, což je častý internetový hoax, pouze se musí otevřít, zkontrolovat a speciálním zařízením na konci otestovat.
Zjistíte, co nesmíte dělat při nabíjení, jinak některá z vysokonapěťových komponent může uvnitř vyhořet. Řeč bude i o dvou Achillových patách modelu - dočasné nemožnosti namontovat tažné zařízení a drahých specifických pneumatikách.
Troufáme si říci, že takové množství informací o technice elektrických aut, rozhodně zajímavých i pro jejich odpůrce, nikdo jiný nepřinese.