
Martin Vaculík a první regulérní test Tesly Model 3: Konečně trocha lidskosti!
Při budování značky Tesla se Elon Musk rozhodl, že nechce udržovat vztahy s novináři. Krom jiného tak u tesly nefungoval program testovacích aut a jejich pravidelných zápůjček. Až do teď.
K nejslavnějším elektroautům jsme se nakonec vždy dostali: Z bazarů, půjčoven, od soukromých majitelů. Vždy na den či dva, což je dost málo času na prozkoumání tak jiného světa, který tesla oproti konvenčním autům představuje.
V loňském roce se situace začala měnit. Významným redakcím dorazily do mailů nabídky na rezervace termínů. Čekali jsme, že půjde o suchý svět tesly: V aplikaci vám přidělíme oprávnění, přijdete někam na parkoviště a tam si mobilem otevřete svůj testovací vůz. Místo toho nás na Čestlicích čeká ochotný mladý muž připravený odpovědět na všechny dotazy.
Samotné auto je zcela nové a jelikož zrovna nasněžilo, oceňujeme i vynikající zimní pneumatiky Pirelli Sottozero, navíc dokonale vyvážené bez nejmenší vibrace. Letošní zimu byla doslova epidemie vibrujících kol: Servisy nestíhají kalibrovat vyvažovačky, trpí nedostatkem personálu a výrobcům se daří dělat pláště s nadměrnou házivostí. Takže tesla získala body už za to, že jela zcela bez vibrací.
Konečně jsem měl čas jezdit celý týden teslou. Co na ni říkám a jak hodnotím kvalitu, servis a jízdní vlastnosti, to se dozvíte v našem dnešním videu.