Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 3 poprvé se systémem MZD Connect

Jan Mička Jan Mička 27. 9. 2013
7
Nová Mazda 3 přinese do segmentu kompaktů řadu inovací. Jednou z nich je systém MZD Connect, který umožní připojení k internetu přímo ve voze.

MZD Connect je zcela nový systém, se kterým se poprvé seznámíme v nové Mazdě 3. Jako první vůz v segmentu kompaktů nižší střední třídy nabídne velký balík online služeb, dostupných díky propojení se smartphonem. Systém lze ovládat hlasem, skrze sedmipalcový dotykový displej nebo rozhranní HMI. K dispozici je více jak 40.000 aplikací, zahrnující sociální sítě, dopravní a obecné zpravodajství, internetová rádia nebo audioknihy. Smartphone lze k systému připojit buď pomocí USB nebo Bluetooth.

Systém Mazda MZD Connect poskytuje také řadu předinstalovaných aplikací. Jednou z nich je tzv. Eco-display nebo systém, který upozorňuje na blížící se návštěvu servisu. Díky online konektivitě nebude problém jednotlivé aplikace jednoduše doplňovat a provádět aktualizace systému samotného. Vše funguje pomocí datového připojení mobilního internetu.

240p360p480p720p

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Mám trochu zmiešané pocity
| 28. 9. 2013
Tak ten velký otáčkoměr a digitální tachometr bude jen s head up displejem. Bez něj to bude obráceně - malý digitální otáčkoměr a velký manuální tachometr. Rádio a další funkce se budou ladit na tom displeji - tam problém nevidím. Ale největší problém bude, jak si psal, že displej není zasouvací. Bude všem na očích a zlodějům nevysvětlíš, že když ho utrhnou, tak jim bude na hov... Toho zasouvání nebo alespoň vyndání displeje je škoda, jinak M3azdě není co vytknout :-)
Mám trochu zmiešané pocity
| 27. 9. 2013
Mám mazdu 6, ale z multifunkčného systému aj prístrojovky novej trojky mám trochu zmiešané pocity. Stredová časť sa mi zdá harmonickejšia ako na novej šestke, ale budíky - to je úplná katastrofa. Veľký otáčkomer a pravdepodobne digitálny rýchlomer - to má v obľube kórejský Daewoo Chevrolet. To sa japonci idú opičiť po kórejcoch?
Nevšimol som si na stredovom paneli displej autorádia. Možno je nad klimatizáciou - neviem. Ale pokiaľ sa rádio dá ladiť len tým displejom hore, tak je to ďalšia dizajnová katastrofa. Keď jazdím v známom prostredí, obrazovka trčiaca do priestoru mi je tak na dve veci.
A tretia vec, čo mi prekáža. A tu sa zase mazda opičí po BMW A Mercedesoch - keď už dali ten multifunkčný prístroj trčať do priestoru, prečo ho neurobili sklápací? Bolo by to ideálne riešenie. V známom prostredí má obrazovka neobťažuje, ak si však chcem pustiť navi či pozrieť niečo na nete, tak si ju odklopím.
Ďalšie obrovské mínus pre mňa - absencia kombíka.
Mazdu mám rád, ale túto trojku by som si asi nekúpil.
pekne
| 27. 9. 2013
Vsak aj nas trh je jeden z poslednych, ktory ich zaujima. Na webe o 3ke ani zmienky, ale na .de strankach su uz aj ceny
Inak ten klepot dislu do Bethovenovej hudby, to je strasne.
pekne
| 27. 9. 2013
je to fakt premakany system, ale tak asi jedna z poslednych veci, co tunajsieho kupujuceho zaujima.
...
| 27. 9. 2013
Proboha, kam to vývoj automobilů dopracoval, když člověk potřebuje i v autě brouzdat po netu a ani si nepamatuje, kdy měnil olej, filtry atd.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku