Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 3 stojí od 349.900 korun: Kompletní ceník

19. 9. 2013
50
202
Zobrazit náhledy (50)
Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3
První kusy nové Mazdy 3 dorazí k zákazníkům v říjnu, ceny všech verzí ale známe už nyní.

Nová generace Mazdy 3 přichází s první cenou 349.900 Kč – tolik stojí základní výbava Emotion s motorem 1.5 Skyactiv-G o výkonu 74 kW. Už samotný základ je poměrně rozsáhlý, obsahuje klimatizaci, palubní počítač, multifunkční volant, elektrické stahování předních i zadních oken, rádio s USB nebo systém vypínání motoru i-stop.

Challenge vychází o 50 tisíc dráž, otevírá ale možnost výběru silnějších motorů. Nechybí dvouzónová klimatizace, 16‘‘ litá kola, mlhovky, Bluetooth, kožený volant, tempomat ani bezpečnostní systém SCBS, který předchází srážkám v nízkých rychlostech.

Attraction přidává bi-xenonové světlomety s LED denním svícením, vyhřívání předních sedadel, parkovací senzory vzadu, sledování mrtvého úhlu (RVM) a světelný a dešťový senzor. Revolution je dále bohatší o 18‘‘ kola, audio Bose, parkovací senzory i vpředu, bezklíčový vstup a head up displej.

Vrcholem nabídky je provedení Revolution Top, které předvádí kompletní výzbroj bezpečnostních systémů: adaptivní tempomat, adaptivní světlomety a automatické přepínání dálkových světel, inteligentní brzdový asistent i varování před vyjetím z jízdního pruhu. Nechybí ani kožené čalounění a elektricky nastavitelná sedadla. Za příplatek 3.500 Kč může mít interiér bílé čalounění.

Pro všechny výbavy kromě základní je k dispozici navigace za příplatek 12.500 Kč, za metalický lak se připlácí 12.400 Kč.

Mazda3 - technické údaje a ceny
Motor1.5G2.0G2.0G2.2D
Převodovka6M6M (6A)6M6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]1496199819982191
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]74/600088/6000121/6000110/4500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]150/4000210/4000210/4000380/2000
Max. rychlost [km/h]182195 (194)210210 (201)
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,88,9 (10,4)8,28,1 (9,7)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,15,1 (5,6)5,84,1 (4,8)
Cena Emotion [Kč]349.900,----
Cena Challenge [Kč]399.900,-424.900,--499.900,-
Cena Attraction [Kč]439.900,-464.900,--539.900,-
Cena Revolution [Kč]-484.900,-514.900,-564.900,-
Cena Revolution Top [Kč]-559.900,-584.900,-634.900,-
příplatek za automatickou převodovku 45.000 Kč, u 2.2D jen pro hatchback

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - kaa
Trojka
kaa
| 4. 10. 2013
Když ji srovnám se Škodou Spaceback s podobně výkonným motorem, je na tom s cenou, krásnější, vyspělejší, modernější a o třídu výše, Mazda 3 o světelný rok lépe.
Avatar - Katikakus
To se tu zase sešla banda mudrlantů
Katikakus
| 21. 9. 2013
Snoob patri mezi zdejsi "yntelektualni" elitu, tak se nediv ;-)
Avatar - Katikakus
Drahá mazda
Katikakus
| 21. 9. 2013
Proc? Protoze cos napsal je blabol. Viz vyse.
To se tu zase sešla banda mudrlantů
LambaX
| 21. 9. 2013
Nějak to tu pánům nefunguje, tak zkusím ty první dva odkazy znovu:

[odkaz] (Related: Volkswagen Golf Mk7)

[odkaz] (Třída: Nižší střední)
To se tu zase sešla banda mudrlantů
LambaX
| 21. 9. 2013
Tlačí, tlačí - ovšem působí to jako výkřik zoufalství a rozhodně to v mých očích Škodě body nepřidá, naopak je to dost trapné.

[odkaz]Škoda_Octavia (Related: Volkswagen Golf Mk7

[odkaz]Škoda_Octavia (Třída: Nižší střední)

[odkaz] (něco o platformě VW)

Docela mne mrzí, že jediná významná česká automobilka zachází stále dále směrem k praktikám, které mi odjakživa byly z duše nepříjemné a které nesnáším. Toto je jen jeden z nich. Ať to postaví na bázi Passatu a prodávají za cenu současné Octavie, a ne toto. Navíc jsem zklamán, že podle Tvých odkazů tlačí už z Německa :-( . A nejde jen o platformu a řazení nezávislými experty, ale i o celkový dojem, jak to auto působí. A vycházím-li z toho, co se obvykle do střední třídy řadí, tak vedle nich vypadá jakákoliv O jako velmi chudý příbuzný, ať už si to místní škodovkář přiznat chce, nebo ne. Prostě Passat to není ani vzdáleně.