Mercedes-AMG GT 63 S E Performance je v rukou Mansory ještě brutálnější!
Spojení Mercedesu, AMG a úpravce Mansory? Záruka brutality, kterou Mansory u modelu GT 63 S E Performance splňuje do puntíku.
Mansory má ve zvyku dělat z normálních aut ta bláznivá a z bláznivých ještě bláznivější. Nejinak je tomu u nejsilnějšího sériového modelu AMG, kterým je Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.
Můžeme začít u vzhledu. Přední maska je přepracována, nový nárazník z uhlíkových vláken má mnohem agresivnější výdechy vzduchu. Karbonem je kompletně pokrytá kapota s otvory pro přívod vzduchu.
Pro tento model připravili v Mansory hned několik designů kol, v tomto případě se zde nachází dvaadvacetipalcová s 10 paprsky v leskle černém odstínu. Pod těmito koly se ukrývají žlutě zbarvené brzdové třmeny. Ostatně žluté akcenty jsou k vidění po celé délce vozu a také v interiéru, kde najdeme velké množství karbonových doplňků.
Zadní část za zbytkem vozu nijak nezaostává a disponuje velkým zadním křídlem vyrobeným z uhlíkových vláken. Ze stejného materiálu je vytvořen nový difuzor opět obsahující žluté kontrastní prvky. Model AMG GT 63 S E Performance má stejně jako sériová verze čtyři koncovky výfuku, ty od Mansory jsou však o něco větší a zaoblenější.
Po stránce designu bychom byli hotovi. V Mansory si ale dali práci také s technikou. Pro připomenutí, čtyřlitrový osmiválec s elektromotorem na zadní nápravě nabízí systémový výkon 620 kW (843 koní) a naprosto šílenou hodnotu točivého momentu 1400 Nm. Z nuly na sto to má nejvýkonnější AMG za 2,9 sekundy.
Jak moc tyhle už tak skvělá čísla posunul známý úpravce? Zrychlení z 0 na 100 km/h je zlepšeno o jednu desetinu na 2,8 sekundy a systémový výkon dosahuje nově hodnoty 647 kW (880 koní), točivý moment pak 1490 Nm.

Z popisu na stránkách Mansory vyplývá, že byl tento kousek vytvořen na přání zákazníka, nicméně není nemožné tuto úpravu zopakovat pro jakéhokoliv majitele modelu AMG GT 63 S E Performance. Jak je tomu u Mansory zvykem, ceny jednotlivých úprav nebyly zveřejněny.