Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz GLE: Známe české ceny

David Bureš David Bureš 18. 4. 2015 • 13:46
66
38
Zobrazit náhledy (66)
Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE Mercedes-Benz GLE
Nástupce třídy M vstupuje na trh se dvěma benzinovými a dvěma dieselovými motory. K dispozici jsou i dvě verze od AMG.

Z Mercedes-Benzu M se v rámci modernizace stal model GLE. Krátce po odhalení vzhledu automobilka zveřejnila český konfigurátor tohoto SUV. Díky tomu už známe jeho ceny.

Mercedes-Benz GLE je nabízen s dvěma naftovými motory a dvěma benzinovými. Turbodiesely zastupuje čtyřválec GLE 250 d (150 kW) a šestiválec GLE 350 d (190 kW). Čtyřválcový agregát je možné pořídit i s pohonem všech kol, u šestiválcového provedení je standardem.

GLE 250 d stojí 1.456.840 korun, za pohon všech kol se připlácí 73.810 korun. K dispozici je i provedení GLE 250 d 4Matic Entry se zvýhodněnou základní cenou, které však není možné kombinovat s jinými akčními výbavami nebo sadami. Tato varianta přijde na 1.399.000 korun.

Mercedes-Benz GLE – ceny na českém trhu
MotorGLE 400
4Matic
GLE 500
4Matic
GLE 250 dGLE 250 d
4Matic
GLE 350 d
4Matic
Zdvihový objem [cm3]29964663214321432987
Válce/ventily6/48/44/44/46/4
Největší výkon [kW/min]245320150150190
Točivý moment [N.m/min]480700-620650
Převodovka7A7A9A9A9A
Max. rychlost [km/h]247250210212225
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,15,38,68,67,1
Komb. spotřeba [l/100 km]8,811,05,45,76,4
Cena Entry [Kč]---1.399.000-
Cena [Kč]1.603.2502.015.8601.456.8401.530.6501.612.930

Benzinové agregáty zastupuje šestiválec GLE 400 (245 kW) a osmiválec GLE 500 (320 kW). První z nich přijde na 1.603.250 Kč, druhý pak na 2.015.860 korun. Ceny plug-in hybridu GLE 500 e 4Matic zatím zveřejněny nebyly.

Součástí standardní výbavy je sedm airbagů, ESP s třemi režimy nastavení, sledování bdělosti řidiče, tempomat, kožený volant, elektricky ovládané víko zavazadelníku, samočinná dvouzónová klimatizace, rádio, elektricky nastavitelná přední sedadla nebo dešťový senzor.

Příplatkovou výbavu je možné vybírat z dlouhého seznamu nabízených prvků. Zmiňme například přední sedadla s masážní funkcí (+34.673 Kč), vyhřívaná zadní sedadla (+11.347 Kč), aktivní parkovací asistent (+23.011 Kč) nebo diodové světlomety (+45.705 Kč).

Objednávat je možné i dvě sportovní verze. Mercedes-AMG GLE 63 4Matic s osmiválcem o výkonu 410 kW stojí 2.926.990 korun. Mercedes-AMG GLE 63 4Matic S přidává 20 kW navrch, za které se připlácí 261.360 korun.

Mercedes-AMG GLE – ceny na českém trhu
MotorGLE 63 4MaticGLE 63 4Matic S
Zdvihový objem [cm3]54615461
Válce/ventily8/48/4
Největší výkon [kW/min]410/5750430/5500
Točivý moment [N.m/min]700/1750-5500760/1750-5250
Převodovka7A7A
Max. rychlost [km/h]250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,34,2
Komb. spotřeba [l/100 km]11,811,8
Cena [Kč]2.926.9903.188.350

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CHerokee
stredovy panel
| 19. 4. 2015
Vše určitě ne, ale dle mého skromného názoru je nejlepší...myšleno celkově ne jednotlivé typy. Mezi nákladními vozy o tom není sporu, mezi lodními motory je to taky uznávaná špica, mezi osobáky patří na vrchol podle mě též.

A vývoj...potvrzuje v nových technologiích a třeba taky ve formuli 1.
Avatar - CHerokee
stredovy panel
| 19. 4. 2015
S Klasse je mimo měřítka ostatních tříd, o tom žádná, a tak to asi má být. Neargumentuju, pouze přemýšlím, proč tomu tak je... mi je to celkem totiž jedno :-) .
stredovy panel
| 19. 4. 2015
Některé automobilky dělají dobře, to, jiné ono.
MB dělá dobře VŠECHNO!
To ti chtěl Cherokee naznačit:)
Avatar - Dinar
stredovy panel
| 19. 4. 2015
Ergonomie a infotainment (jeho ovládání) je v esku o světelné roky modernější než v emku či dnes GLE. Takže argument, že tu vykopávku do GLE dává MB proto, že reflektuje její konzervativní klientelu, je prostě komický, není třídy, ve které funguje konzervatismus kupců tolik jako v lux sedanech.
Avatar - CHerokee
stredovy panel
| 19. 4. 2015
Já přece nic neobhajuju. A co je na S Klasse špatného? Vše jen tam po ruce a velmi přehledné.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku