Mercedes-Benz hlásí v ČR velmi úspěšné první čtvrtletí

Co se počtu objednaných vozidel týče, je nárůst v prvním čtvrtletí v porovnání s loňským rokem ještě výraznější a zaznamenaný 19 % nárůst vnímá management značky jako solidní základ pro rekordní výsledky v roce 2007. V samotném březnu 2007 bylo v ČR objednáno 237 vozidel, což znamená nárůst celých 45 % oproti březnu 2006.
Velice příznivý je pro Mercedes stále se zvyšující zájem o rodinný vůz Třídy B. Pro většinu zákazníků jsou u toho modelu velmi atraktivní nejenom tradiční hodnoty značky Mercedes-Benz, ale také, často v rozporu s obecným povědomím v ČR, velmi příznivá cenová hladina v kombinaci s bohatou sériovou výbavou.
Velmi výrazný nárůst zájmu je zaznamenán také v oblasti nejluxusnějších osobních vozů třídy S, ke kterému značně dopomohla kombinace pohonu všech kol 4MATIC se silnými turbodieselovými motory CDI. A ani favorit loňského roku - třída ML - se rozhodně nemusí za své letošní výsledky stydět. Společně s třídou GL si stále drží 30% podíl na celkovém prodeji osobních vozů Mercedes-Benz a pomalu si tak nárokuje označení „evergreen“ mezi osobními vozy této značky.
V neposlední řadě je nutné zmínit horkou novinku ve výrobním programu značky Mercedes-Benz – třídu C. Ta byla uvedena na český trh postupně během prvních 14 dnů v dubnu a již předem bylo evidováno několik desítek objednávek od nedočkavých zákazníků. A právě těchto objednávek si prodejci obzvláště cení, protože zákazníci takto jednoznačně vyjadřují velkou důvěru v nové produkty, aniž by měli možnost se s nimi předem detailně seznámit. Celkově Mercedes-Benz plánuje v roce 2007 v ČR prodej zhruba 400 vozů této modelové řady.
Celosvětově předala v 1. čtvrtletí 2007 skupina Mercedes Car Group zákazníkům 286.000 vozidel. Téměř senzační byl vstup nové třídy C na světové trhy, neboť již v době uvedení modelu na trh bylo registrováno 80.000 objednávek a prodejny Mercedesu hlásily rekordní počty návštěvníků v celé historii.
Velmi příznivý je i vývoj prodeje faceliftované třídy E, jejíž prodeje zaznamenaly oproti srovnatelnému období minulého roku 15 % nárůst. I pro model CLS se stalo první čtvrtletí 2007 významným, neboť od uvedení na trh v říjnu 2004 bylo vyroben v pořadí již 100.000 kus tohoto elegantního čtyřdveřového kupé.
S novým modelem přišla i značka Smart, která uvedla na trh novou generaci dvoumístného modelu fortwo a je registrováno již 50.000 objednávek.