Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz S Pullman bude stát minimálně 5,1 milionu korun

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 12. 9. 2013 • 15:54
16
Mercedes-Benz před časem pohřbil značku Maybach, konkurentem prestižních výrobců z Británie bude superluxusní S-Klasse Pullmnan.

Vlajková loď trojcípé hvězdy má stát 200-250 tisíc eur, tedy v rozmezí od 5,1 do 6,4 milionu korun. Není to spekulace, v rozhovoru pro Autocar na frankfurtském autosalonu toto rozmezí prozradil sám šéf Daimleru Dieter Zetsche. „Cena je konečným vyjádřením toho, co může Mercedes nabídnout jako značka,“ dodal.

Prodloužený Pullman se stane nejvyšší specifikací současné třídy S a výše zmíněné částky nemusejí být zdaleka konečné, tady se dá prostor individuálnímu přání zákazníka, všechny vozy budou zakázkové. Zaplní mezeru po zrušeném Maybachu, který nesplnil očekávání. Pullman se samozřejmě vzdálí od přímých konkurentů „běžné“ S-Klasse, jakými jsou například BMW řady 7, či Audi A8. Koráb ze Stuttgartu představuje konkurenci pro Rolls-Royce a Bentley. Limuzína Rolls-Royce Phantom přijde v současnosti na 276.275 liber (přes 8,4 milionu korun), menší Ghost stojí v Británii 185 tisíc liber (5,7 milionu korun) a Bentley Mulsanne pořídíte i u nás v základu za zhruba 7,7 milionu korun. Základní Pullman se tak bude cenově pohybovat spíše na dolní hranici, ale jak již bylo řečeno, s příplatky zdaleka nemusí.

„Třída S je v současnosti považována za etalon luxusního segmentu, to se nám potvrdilo během vývoje nové generace. Ale prodeje Mercedesu a jeho celosvětový úspěch rostou a s ním i potenciál tohoto modelu,“ řekl ještě Dieter Zetsche na IAA a dodal: „V první řadě vám mohu říci, že auto bude vypadat opravdu jako Mercedes a hodně jako aktuální S-Klasse.“ To určitě očekáváme, ale určité změny tvarů karoserie nejsou vyloučeny. Vůz musí mít ty nejluxusnější materiály, aby cenovka odpovídala. Právě na to dojel Maybach, ne že by nebyl luxusní, ale pořád mu spousta lidí nemohla zapomenout původ konstrukce: třídu S W220 z roku 1998.

Zatím ale není jasné, kdy Pullman přijde. Nejdříve je na řadě kupé, jehož koncept mohou návštěvníci IAA ve Frankfurtu obdivovat. Třída CL se tak stane minulostí. Na jeho základě vznikne ještě otevřená verze. A pak teprve bude následovat Pullman, možná se tak načekáme ještě celé dlouhé tři roky.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
25. 10. 2013 15:48
Re: Mercedes má smolu
Stále je to jen mercedes...evidentně jsi v tom nikdy neseděl a nejel vid)) >:D
13. 9. 2013 11:58
Re: Mercedes má smolu
Udělali chybu v tom, že auto postavili pro provoz s řidičem. A předpokládali, že to budou prodávat jak housky na krámě. Cílové skupině se líbilo. Jen není tak velká, jak si mysleli. To nebyla chyba auta, ale vedení. A tihle lidé si klidně koupí na skřipec natáhnuté S. Nešlo o značku, byla to nenápadná, velmi pohodlná kancelář na kolech. V tom se liší od Rollse. A proto jsem ho měl radši. Ne každý se chce/ může zviditelnit.

Hlavně mě zajímá, jestli Pullmanu zůstane šest sedadel. To ho dělalo výjimečným. Nebo jestli ho pro širší zaměření zmenší. Dříve se mluvilo myslím o čtyřech délkách sedanu. Teď měli pět, tři S a dva Maybachy. Je možné, že nejvyšší verze bude jen na zakázku a oficiálně ji nenabídnou.
Avatar - HitmanPB
13. 9. 2013 11:41
Re: Mercedes má smolu
>:D

Utrácali, ale nie v dostatočnom množstve, preto značka skončila. Prvotným cieľom Mercedesu bolo minimálne silne konkurovať Rollsu. V tomto segmente panuje dosť silný konzervativizmus a je tu veľmi ťažko sa presadiť. Podobné je to aj v triede lux limuzín (A8, 7er, S, Lexus, Phaeton...). Lexus sa snaží, ale nie je to ono - zabíja ho slabá kustomizácia, Phaeton je jednoducho prepadák.
Jedna vec je uvažovať nad kúpou spôsobom "já bych", úplne inak sa uvažuje pri reálnej kúpe.
Pokiaľ si niekto Maybach alebo Pullmana kúpil z vlastného presvedčenia a pocitu k značke, nedá sa tomu nič vytknúť, je to jeho slobodná voľba.
Ak si takéto auto kúpi niekto s cieľom silou mocou sa zviditeľniť a nadradiť, tak z neho veľa ľudí na zadok nespadne a už minimálne nie takí, ktorí vlastnia napr. Rolls.
Prečo? Lebo tí čo majú na Rolls, majú aj na Maybach alebo Pullman ;-)

Mercedes chce v prvom rade predávať a preto jedinou možnosťou je ho ponúkať - aspoň na určitú dobu - aj pre "plebs" :-)
13. 9. 2013 08:56
Tie meďáky sú stále lacnejšie
Pred 20 rokmi stál "obyčajný" 6 litrový Mamut V12 šesť miliónov Kč. Takže luxusné mercedesy sú vlastne stále lacnejšie a lacnejšie >:-[]
Avatar - guze
13. 9. 2013 03:37
Re: Re:
Bentley do této společnosti, ať jsou to klidně výborná, luxusní auta "nezahrnuji", je tam na mě až moc koncernu VW a toto spojení mně moc nejde dohromady, ačkoliv proti těm vozům nic nemám.... když srovnám interiěr/exteriér z fotek (do Frankfurtu jedu až v pátek) s klasickým Skem, tak mně přijde o dost "echt" ten Skovej než Bentley či Ghost...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku