Mitsubishi láká na premiéru nového L200. Tady jsou hlavní novinky
Nová generace populárního dříče nabídne nový rám, podvozek i vznětový motor.
Vývoj nové generace pick-upu Mitsubishi L200, který je na některých trzích známý také pod označením Triton, už běží poměrně dlouhou dobu. Ostatně první zmínky o testovacím prototypu se datují již do začátku loňského roku, koncem minulého roku pak automobilka testovala už maskovaný vůz na silnicích v USA.
V březnu tohoto roku nám automobilka nabídla drobnou ochutnávku z nového modelu prostřednictvím konceptu XRT, který naznačoval nové designové prvky modelu. Nedávno však automobilka spustila i speciální web a vydala sérii upoutávek, které prozrazují technické inovace a lákají na oficiální premiéru, jež proběhne 26. července v Bangkoku.
Nová generace podle automobilky dostane nový žebřinový rám, který doplní nové nezávislé zavěšení na přední nápravě s vinutými pružinami, zatímco zadní upravená náprava bude muset opět vystačit s listovými pery, což naznačuje, že i nová generace modelu bude zaměřená především na tvrdou práci.
Pod kapotou by měl být nově vyvinutý vznětový motor, slibující vyšší výkon a nižší emise. Značka bohužel neprozradila nic bližšího, stávající generace se však prodávala s různými konfiguracemi vznětových čtyřválcových motorů.
Z dosud zveřejněných materiálů je také patrné, že značka výrazně zapracovala na designu modelu, jehož stávající generace byla na trhu zhruba od roku 2014. Kromě nového designu exteriéru, který bude odrážet aktuální designový styl značky, se očekává také přepracování kabiny, která nabídne modernější výbavu. Ostatně s ohledem na alianci Renault-Nissan-Mitsubishi by nikoho nepřekvapilo, pokud by si L200/Triton některé inovace vypůjčil od modelu Nissan Navara.
Sluší se ovšem dodat, že značka Mitsubishi sází na starém kontinentu především na elektrifikované modely, přičemž aktuální generaci pick-upu L200 stáhla z nabídky již před delší dobou. Premiéra nové generace sice přináší menší naději na návrat modelu, zejména s čistšími motory a nižšími flotilovými emisemi díky hybridům, zatím ale raději nemáme příliš velká očekávání.