Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaná Dacia Duster odhaluje ceny. Základ se pořád vejde do 300.000 Kč

David Bureš David Bureš 2. 8. 2021 • 00:23
58
25
Zobrazit náhledy (58)
Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster Dacia Duster

Ceny modernizované Dacie Dusteru začínají na částce 284.900 Kč. To je sice o něco více než dosud, zato však v základu nově máte LED světlomety.

Dacia Duster se v druhé generaci představila v roce 2017, a tak letos nastal čas na modernizaci. Krátce po svém představení Duster pro rok 2021 odhaluje i svůj český ceník. Základem nadále zůstává benzinový tříválec 1.0 TCe (67 kW) kombinovaný s šestistupňovým manuálem.

Ten pořídíte za ceny od 284.900 korun. Základní výbava Access přitom nově čítá také diodové potkávací světlomety. Dále tu jsou 16“ ocelová kola, šest airbagů, palubní počítač, elektricky ovládaná přední okna, sada na opravu pneumatik, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo příprava na rádio.

Jde přitom nadále o naprostý základ. Pro Access si nelze připlatit ani metalízu, ani třeba klimatizaci. Jedinou možností je rezervní okolo za 4.000 Kč.

Druhý stupeň Essential pak už pořídíte také s motorem 1.0 TCe na LPG (74 kW), a to za 346.900 korun. Příplatek za možnost spalování zkapalněného ropného plynu tudíž činí jen 10.000 Kč ve srovnání s výchozím 1.0 TCe (67 kW).

Výbavu rozšiřuje výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělitelné opěradlo zadních sedadel v poměru 33:66 a rádio s bluetooth, čtyřmi reproduktory a příjmem digitálního rozhlasového signálu. Za klimatizaci si však nadále musíte připlácet, a to 15.000 Kč.

video

Comfort pak pořídíte i s pohonem všech kol. Turbodiesel 1.5 Blue dCi (84 kW) 4x4 v kombinaci s šestistupňovým manuálem vyjde na 471.900 korun. Za čtyřkolku se tudíž připlácí 45.000 Kč.

Výbava pak čítá tempomat, přední mlhovky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, volant potažený umělou kůží, manuální klimatizaci nebo elektrické stahování zadních oken. Nechybí ani zadní parkovací senzory, infotainment s osmipalcovou dotykovou obrazovkou, šesti reproduktory a zrcadlením Apple CarPlay a Android Auto.

Vrcholem je pak stupeň Prestige, který lze objednat i s novým vrcholným motorem v podobě benzinového čtyřválce 1.3 TCe (110 kW). V kombinaci dvoukolky a dvouspojkové převodovky EDC stojí 513.900 Kč, v případě čtyřkolky a šestistupňového manuálu pak 518.900 korun.

V tomto případě tu jsou i 17“ kola z lehkých slitin, hlídání mrtvého úhlu, zadní parkovací kamera, automatická klimatizace nebo navigace.

Dacia Duster se v rámci modernizace měnila jen decentně. Primárně přebírá stylistické prvky užité na aktuálním Sanderu a Loganu, jako je světelný podpis s motivem písmena ypsilon. Aerodynamiku zlepšuje nový zadní spoiler, uvnitř se zase objevují nově konstruovaná sedadla a přepracovaná konzole s osmistupňovou dotykovou obrazovkou multimediálního systému.

Dacia Duster – ceny modernzované verze na českém trhu
Motor 1.0 TCe 1.0 TCe LPG 1.3 TCe 1.3 TCe 1.3 TCe 4x4 1.5 Blue dCi 1.5 Blue dCi 4x4
Zdvihový objem [cm3] 999 999 1332 1332 1332 1461 1461
Válce/ventily 3/4 3/4 4/4 4/4 4/4 4/2 4/2
Největší výkon [kW/min] 67/4400-4900 74/4600-5000 96/4500-6000 110/5250-6000 110/5250-6000 84/3750 84/3750
Točivý moment [N.m/min]  160/2200-3750 170/2000-3500 240/1600-3500 250/1700-3250 250/1700-3250 260/1750-2750 260/1750-2750
Převodovka 6M 6M 6M 6DS 6M 6M 6M
Max. rychlost [km/h] 166 168 193 199 198 183 175
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,1 13,8 10,6 9,7 10,4 10,2 10,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,1 6,4 6,2 6,2 6,8 4,8 5,3
Cena Access [Kč] 284.900 - - - - - -
Cena Essential [Kč] 336.900 346.900 - - - - -
Cena Comfort [Kč] 369.900 379.900 422.900 - - 426.900 471.900
Cena Prestige [Kč] 400.900 410.900 453.900 513.900 518.900 457.900 502.900

Související články

Témata
3. 8. 2021 15:52
Re: Levné auto...?
Ne, Duster není větší auto.
Délka: Duster: 4341, 2008: 4300, C4: 4360
Objem zav. prostoru: Duster: 478 v litrech, ale VDA jen 445, 2008: 434, C4: 380
A teď trochu cen:
Duster Comfort 1,33 96 kw - 422.900, zrychlení 10,6s, spotřeba: 6,2l
2008 Active 1,2 74kw - 435.000, zrychlení 10,9s, spotřeba: 5,4 l - ta 130 koňová verze je o dost rychlejší
C4 Feell 1,2 74 kw - 429.900, zrychlení 11,3s, spotřeba: 5,6 l, příplatek za 130 koní je 30.000, ale opět o dost rychlejší motor.
Na počtu válců nezáleží.
Ano Duster má o trochu větší kufr v litrech na papíře...ale ve skutečnosti...?
Také má o min půl litru větší spotřebu.
Jistě si své kupce najde, ale už to fakt není levné a na prodejích se to jistě projeví.
Zvláště jestli budou omezovat dodávky silnějších motorů 1,33.
Avatar - Emel
3. 8. 2021 14:43
Re: Levné auto...?
Základní Duster do 300 je, pokud to chceš brát v absolutních číslech.
Pro mě je výhoda 1.3TCe... i v té 96kW variantě klidně. A navíc o kus víc auta než u té 2008... třeba 480l vs. 400l kufr řádově.
3. 8. 2021 14:19
Re: Levné auto...?
Lacne auta boli nedavno do 250t ci 300t. Auto od 370t s klimou resp. ta 1.3 za 420t uz mozno nazvat cenovo vyhodne, cena v pohode, ale lacne to uz velmi nie je.

Dacia sa profilovala ako nove auto za cenu jazdenky, co uz velmi neplati.

Navyse tych 50t je sakra rozdiel pri 250t vs. 300t, ale pri 420t vs. 470 to az taky velky rozdiel nie je. A k 2008 ci Vitare dostanes este nejaku zlavu/predvadzacku alebo vybavu navyse, cize to bude tak 30t rozdielu. Pricom na dacii je vidno setrenie na kazdom kroku, staci sadnut dnu - je to solidne, ale vyslovene lacne riesene auto.

Cize je to opat vsetko subjektivne, najvacsia vyhoda dustera je podla mna 4x4 - ked niekto chce auto do terenu, ktore tam dostane zabrat. Druhou najvacsou vyhodou bola cena, tak ale za 370t ci 420t su uz riadne zaujimave mlade jazdenky.
Avatar - Emel
3. 8. 2021 13:40
Re: Levné auto...?
2008 Active je s R3 1.2 130k za akčních 475t... tj. o 50t nad Dusterem. Duster je navíc o kousek větší auto a 1.3TCe je asi o kousek lepší motor... podle mě je to cena v pohodě.
3. 8. 2021 10:38
Levné auto...?
Na můj vkus dost sebevědomá cena.
První použitelná výbava až comfort...a pokud se podíváme do ceníku třeba 2008 nebo nové C4, tak nemám moc důvodů si koupit Dacii.
Pokud nepohnou s cenou dolů...tak dopadnou jako Renault...prodeje budou padat a padat...teda za předpokladu, že prodávat vůbec chtějí :-(
Pokud ale nebudou chtít prodávat...tak místo rychle zaberou jiní...a zpět se budou vracet těžko.
Zdá se mi, že koncert Renault - Nissan obětoval střední a východní evropu. :-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud