Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaná Škoda Karoq se připomíná ve velké galerii

Ondřej Mára
Diskuze (16)

S příchodem jara míří modernizovaná Škoda Karoq k prvním zákazníkům, automobilka se proto rozhodla své kompaktní SUV připomenout ve velké galerii.

Společnost Škoda Auto představila modernizovaný Karoq již koncem loňského listopadu a týden poté už jsme znali i kompletní ceník. Zákazníci, kteří si z něj vybrali, si však na zahájení dodávek prvních vozů museli počkat až do jara 2022. Jaro však již začalo a tak se automobilka zřejmě rozhodla na nový model opět upozornit vydáním velké galerie i nového videa.

Automobilka opět zdůrazňuje vylepšení emocionální jazyk značky, který sází na krystalické prvky, šestihrannou masku a poprvé i volitelné LED-Matrix světlomety s dvoudílným denním svícením. Nové tvary v kombinaci s delším zadním spoilerem a novými kryty podvozku navíc přispěly k ještě lepší aerodynamice, díky které se součinitel odporu vzduchu snížil o více než 9% na cx 0,30.

Interiér nabízí nové dekorační lišty a nové potahy, včetně trvaly udržitelných materiálů. Nechybí rozšířené ambientní osvětlení, analogové budíky vystřídal digitální přístrojový štít ve dvou velikostech a samozřejmostí je i bohatá nabídka konektivity přes infotainmenty Bolero, Amundsem nebo Columbus.

Pod kapotou budou mít zákazníci k dispozici celkem pět motorizací – tří zážehových a dvou vznětových. Základem nabídky je tříválec 1.0 TSI EVO 81 kW, vrcholem pak čtyřválec 2.0 TSI EVO 140 kW, standardně spojený se sedmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol. Vrcholná motorizace je však určená pouze pro vrcholnou výbavu Sportline.

Zákazníci si budou moci vybrat z výbavových stupňů Ambition, Style, Style Exclusive, Sportline a Sportline Exclusive. V závislosti na výbavě a příplatkových paketech pak modely Karoq nabídnou až devět airbagů, adaptivní podvozek DCC, Proaktivní ochranu cestujících, Asistent pro manévrování s přívěsem nebo systém Asistované jízdy 2.0.

Ondřej Mára
Diskuze (16)

Doporučujeme

6. 4. 2022 22:01
Re: Základní Litrový Karoq
Shodou okolnosti jsem s tim dneska cely den jezdil, tak jsem se jeste rozhlidnul a ten interier je takovy mix. Treba dvere vsechno plast tvrdy jak beton (na to sahas) a pristrojovka nahore komplet mekcene (na to nesahas), i vrch stredovyho tunelu mekceny. Kam na tohle chodi, to nepochopis.
A presto celkovy dojem je takovy … proste skodovka. Nenadchne, neurazi, jednoduchy auto, tak to tak proste beres.

Jinak ty ceny dneska … co na to rict. Je to masakr a vazne bych neocekaval, ze to pujde nekdy dolu, proste to dobehne inflace. Nenadelas nic.
Avatar - Mikesus
6. 4. 2022 10:27
Re: Karoq je sice skvělé auto...
A proto si raději koupím auto, kde vím, že tohle dlouhou dobu nebudu muset řešit, a ne montáž od VAG.
Je jasné, že na těch náhradních dílech se bude rejzovat
Avatar - Emel
6. 4. 2022 08:54
Re: Základní Litrový Karoq
Active byla vždycky ta "již od" výbava... vem si, že Civic S žádný rádio nemá :-)
Kessy bych zrovna klidně oželel. Octavia III Active třeba neměla loketní opěrku ani schránku na brýle, to už bych skřípal zubama.
Tiguan beru jako auto o třídu výš, technicky je to Kodiaq... ale zrovna v interiéru žádný rozdíl třídy nevidím.
On s faceliftem ten Active z nabídky zmizel, takže základ je Ambition... LED světla, autoklima, senzory vzadu... taková normálka. Za 638, uff.
Zajímavý je, že očividně velmi zeštíhlil seznam příplatků... třeba to Kessy k Ambition si nekoupíš.
6. 4. 2022 08:47
Re: Karoq je sice skvělé auto...
Problem je, ze ten rozdil ani nahodou nejsou 2 centy. Je to z pohledu vyrobce hromada penez, co vsechna ta fyzicka tlacitka a kolecka stoji penez v porovnani s ovladanim pres dotykovy display. Mimochodem display tam stejne je a jestli je dotykovy nebo ne na jeho cene prilis nemeni. Takze to musis brat tak, ze kazdy tlacitko jsou kabely, mechanicky spinac, kus plastu, poruchovost atd.
Proste to nejsou 2 centy. Je to blby ale je to tak.

PS ja to neobhajuju, jen konstatuju. Klidne at stoji auto o tisicovku nebo dve vic a jsou tam normalni tlacitka. Vzdyt auto dneska stoji 500 tisic, tak by stalo 501, o co jde…
6. 4. 2022 07:34
Re: Základní Litrový Karoq
Rodice koupili asi pul roku zpatky 1.5 TSI active s manualem pred faceliftem.
Ted jsem to na par tydnu mel.
Motor nemam zadny problem, tichy, dostatecne vykonny, spotreba taky fajn. Mimochodem vyrazne tissi nez soucasny Tiguan 2.0 TDI, o tridu jinde.

Podvozek podle me docela prekvapeni, na sestnactkach pohodlne, zadny podvozkovy drak ale na bezne jezdeni fakt slusny.

Odhlucneni krome dalnice bez problemu, ale na dalnici uz je slyset od sloupku, ale nic strasneho. Nejsem moc zvykly na SUV, tak nemuzu moc porovnavat. Tiguan mi prisel o trosku lepsi, ale velky rozdil to neni.

Ale jsou tam i fakt levna reseni, ktera ale duchodcum nevadi. Radio repraky jen vepredu, to me doslova rozesmalo. Jsem ani nevedel, ze neco takoveho existuje. Kolik tam usetrili, tri stovky? Smesny.
Kvalita hlasu uplne v pohode, kvalita reprodukce hudby je doslova katastrofa. Proste nepochopim.

Svetla stary dobry halogeny, to je taky vtipny, jenze kupodivu sviti naprosto bez problemu. Budiz.

No a vevnitr je to takovy trochu plastovy, ale tak co cekas, je to skodovka v nejakym active. Nicmene asi tam budou ty plasty i v nejlepsi vybave, zejo, no proste zadna hitparada, Tiguan pusobi o tridu lip.

Jo a napr. osvetleni v kufru to si muzes rovnou posvitit mobilem … :-!

Byt tam slusny radio s carplay a kessy (dokud nemas, nepochopis), dalo by se s tim v pohode zit.

Celkove mi to neprijde jako nejak vyrazne osizene auto, za ty penize … Ovsem soucasne ceny po faceliftu jsou skutecne sebevedome. Jenze to se ted netyka jen Skodovky ale vsech ostatnich aut. Takova je doba.