Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Citroën C3 Aircross je tu: S dospělejší tváří a pohodlnějšími sedačkami

David Bureš David Bureš 11. 2. 2021 • 07:22
41
15
Zobrazit náhledy (41)
Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross Citroën C3 Aircross

Citroën C3 Aircross nadchnul klientelu svým originálním stylem. Osobitý je i po faceliftu, zároveň však chce být dospělejší.

Malé SUV Citroën C3 Aircross vstoupilo na trh v roce 2017 jako náhrada za malé MPV C3 Picasso, a tak letos nastal nejvyšší čas na jeho modernizaci. A ta nyní skutečně přichází, a to jen krátce poté, co na trh dorazil jeho modernizovaný sourozenec, Opel Crossland, využívající shodný základ.

Zatímco Crossland zdůrazňuje hlavně svoji praktičnost a rozumnost, C3 Aircross je ten avantgardnější model, který vedle variabilní kabiny sází právě na styl. To autu zůstalo i po faceliftu.

Tvář však upravila přepracovaná příď ve stylu konceptu CXperience, kterou městské SUV navazuje na loni modernizovanou C3 nebo novou C4. Jestliže C3 Aircross byl při uvedení na trh přívětivý a mladistvý, inovovaný derivát chce být dospělejší, avšak stále originální.  

Vnitřek v rámci digitální doby využívá větší příplatkový displej infotainmentu, s úhlopříčkou devíti palců, který nahrazuje dosavadní sedmipalcovou verzi. Citroën přitom slibuje lepší kvalitu obrazu, k dispozici jsou funkce Android Auto a Apple CarPlay nebo možnost bezdrátového nabíjení telefonu.

Novinkou je dále možnost objednání komfortních sedadel Advanced Comfort představených již v C4 Cactus nebo C5 Aircross. Mají originální polstrování, hlavně ale mají v sobě dodatečnou 15mm vrstvu pěny připomínající matraci pro pohodlnější sezení. Zároveň však díky zesílené podpěře a vysokopevnostního plátu uprostřed mají zajišťovat dostatečnou oporu i na dlouhých cestách.

Nadále tu však zůstává posuvná zadní lavice v podélném směru o 150 mm, která upravuje prostor pro posádku a zároveň mění objem zavazadelníku z 410 na 520 litrů. Praktičnost však nově zvyšuje přepracovaná středová konzole s velkým odkládacím prostorem dostupným jak z předních, tak zadních sedadel.

Z hlediska motorů zůstává výběr mezi dvěma verzemi benzinového tříválce 1.2 PureTech, z nichž ten slabší s 81 kW je dostupný s manuálem a silnější s 96 kW zase výhradně s šestistupňovým automatem. To základní turbodiesel 1.5 BlueHDi si mírně polepšil ze 75 na 81 kW, zatímco silnější zůstává na 88 kW. I v tomto případě platí, že základní patnáctistovka má manuál a silnější automat.

Při příchodu na trh pak automobilka zdůrazňovala široké možnosti individualizace, když k dispozici mělo být hned 85 různých kombinaců laků karoserie a doplňků. Nově jich je jen 70, podle Citroënu si ale zákazníci stále mohou široce vybrat podle svých představ. 

Konkrétně je dostupných sedm laků karoserie karoserie, přičemž hned tři z nich jsou nové, dále jsou tu čtyři pakety barevných doplňků nebo dvě kontrastní střechy - bílá a černá. Pořídit je možné i nové ráfky 16" a 17" kol, stejně tak jsou čtyři různá řešení interiéru.

Modernizovaný Citroën C3 Aircross se u prodejců objeví během letošního června.

Související články

Témata
12. 2. 2021 18:05
Re: Re: Vnútri sklamanie
Nebyl bych rád. iCocpit si ani pořádně neviděl, notabene nejezdil, ale omílat kolem dokola stejný nesmysl, na to jsi expert.
12. 2. 2021 11:19
Re: Vnútri sklamanie
Kolik si toho s tím i-cocpitem najezdil, cicovino? To je zase názor.. když už nevíš co, plyvni na i-cockpit, haters gonna hate, ukol splnen, dame si palec hore.. vsak to vsude pisou, jak je to naprd, a rikal to i Franta...
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2021 21:29
Re: Vnútri sklamanie
ved ide prave o to co kto od auta pozaduje...priestorovo dynamikou motoricky

v reale ked si vsimas tak stejne vacsina ludi jazdi v autach ktore su "zbytocne velke" ale tak to chodi... nejaka priestorova a rozmerova logika tu v tomto pri autach nefunguje... ono si to najlepsie uvedomis v reale ked uvidis vystupovat nejaku mladu mamicku pred obchodakom z 5 metroveho obludneho range roveru v ktorom jazdi samozrejme sama a najlepsie len okolo komina po meste ... tiez by jej pritom stacila panda ze jo .. ale tak sam vidis ze ako to je .... logiku tu teda nehladaj...
Avatar - xxc
11. 2. 2021 20:57
Re: Vnútri sklamanie
Preco by mal niekto kupovat vacsie auto, ked staci mensie? Aku to ma logiku kupovat za tolko penazi velke auto, ked jazdi vacsinou sam a vojde aj do mensieho?
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2021 19:47
Re: Vnútri sklamanie
a aj ta zadna posuvna lavica je na tomto aute super vec... vdaka comu mozes podla potreby menit aj velkost kufra podobne ako napr v opli crossland... napriklad novsia C4 so svojimi 380 litrami je v tomto voci starsej C3 uplna bieda... mne by tu stacila aj ta slabsia verzia so 110 konikmi ... aj to uz tu bude v poho stacit .... navyse cenovo je to uz podstatne uchopitelnejsie ako nejaka naslapana topka ktora u takehoto bezneho auta ani nedava zmysel aby tu clovek sa na nom finance vybijal ... lebo v takejto nadupanej cene uz potom moze mat auto o triedu vacsie ktore bude aj o level uz vo vsetkom dalej.... ale chapem... niekto nema problem kupit aj mensie auto v plnke v cene vacsieho .. sused takto pred rokmi kupil male auto za 18 tisic... pricom ja by som za male auto viac ako nejakych 14 tisic eur v zivote nedal ( moje stalo aj so zlavou presne 12 100 eur ) ... navyse za 18 tisic uz mohol mat povedzme corollu leona alebo kaskaja ci vitaru a pod ... ale ok... je to samorejme kazdeho osobna vec kolko je ochotny dat za dane auto v danej triede a co od daneho auta za danu cenu aj vyzaduje ( priestorovo dynamikou vybavou ) .. :yes:

PS: inak budme radi ze tu nemame ziadny i-cocpit a podobne cicoviny ale nadalej normalny interier :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud