Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Fiat Tipo odhaluje české ceny. Na kolik přijde nový tříválec či zvýšený Cross?

David Bureš David Bureš 7. 1. 2021 • 22:12
48
89
Zobrazit náhledy (48)
Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Cross Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo Fiat Tipo SW Fiat Tipo SW Fiat Tipo SW Fiat Tipo SW Fiat Tipo SW

Fiat Tipo v rámci modernizace rozšířil nabídku o oplastovanou zvýšenou verzi Cross. Pořídíte ji ve dvou stupních výbavy.

Fiat loni odhalil podobu napjatě očekávaného faceliftu modelu Tipo. Auto dostalo stylovější vzhled, modernější výbavu nebo nový tříválec 1.0 FireFly a rozšířilo nabídku o zvýšenou verzi Cross. Nyní už známe i české ceny auta.

Nejlevnější karosářskou variantou nadále zůstává sedan, který je od začátku primárně orientován na východní trhy. I v jeho případě se novým základním motorem místo atmosférické čtrnáctistovky (70 kW) stává přeplňovaný tříválec 1.0 FireFly (74 kW) s pětistupňovým manuálem, který pořídíte za ceny od 329.900 korun.

Fiat Tipo sedan – ceny modernizované verze na českém trhu
Motor 1.0 FireFly 1.3 MultiJet 1.6 MultiJet
Zdvihový objem [cm3] 999 1248 1598
Největší výkon [kW/min] 74/5000 70/3750 96/3750
Točivý moment [N.m/min]  190/1500 200/1500 320/1750
Převodovka 5M 5M 6M
Cena Tipo [Kč] 329.900 379.900 -
Cena City Life [Kč] 354.900 404.900 444.900
Cena Life [Kč] 379.900 - 469.900

Výbava za tuto částku čítá šest airbagů, aktivní asistent pro jízdu v pruzích, sledování dopravních značek, elektricky ovládaná přední okna, manuální klimatizaci, dálkově ovládané centrální zamykání nebo rádio bluetooth a s ovládáním na volantu. Kola jsou ale jen 15“ ocelová, zrcátka manuálně ovládaná a volant jen výškově nastavitelný.

To hatchback v základní verzi s 1.0 FireFly přijde na 349.900 korun a odvozené kombi na 374.900 korun. Na rozdíl od sedanu však mají standardně také výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka. Kombi má i 16palcová ocelová kola.

Fiat Tipo kombi – ceny modernizované verze na českém trhu
Motor 1.0 FireFly 1.3 MultiJet 1.6 MultiJet
Zdvihový objem [cm3] 999 1248 1598
Největší výkon [kW/min] 74/5000 70/3750 96/3750
Točivý moment [N.m/min]  190/1500 200/1500 320/1750
Převodovka 5M 5M 6M
Cena Tipo [Kč] 374.900 424.900 -
Cena City Life [Kč] 399.900 449.900 489.900
Cena Life [Kč] 424.900 - 514.900

Druhý stupeň se jmenuje City Life a zahrnuje infotainment UConnect se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou a zrcadlením funkcí chytrého telefonu, diody denního svícení, tempomat, elektricky ovládaná zadní okna, kožený volant, 16palcová ocelová kola nebo elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Vrcholem je pak Life s dešťovým a světelným senzorem, elektrochromatickým vnitřním zpětným zrcátkem, zadními parkovacími čidly, 7“ přístrojovým panelem, automatickou klimatizací, předními mlhovkami s funkcí přisvěcování do zatáček nebo 16“ litými koly.

Hatchback pak pořídíte ještě ve zvýšené variantě Cross. Ta se primárně liší svébytným vzhledem, originálními 16“ koly, o 37 mm zvýšenou světlostí nebo podélnými střešními ližinami. S tříválcem 1.0 FireFly ve verzi nazvané City Cross vycházející svoji výbavou ze stupně City Life vyjde tento derivát na 399.900 korun.

K dispozici je také druhý stupeň, už jednoduše nazvaný Cross. Za něj se připlácí 40.000 korun, výměnou za něž dostanete 17“ litá kola, navigaci, funkci automatického brzdění s rozpoznáním chodců a cyklistů, přední a zadní parkovací čidla, digitální přístrojový štít, automatickou klimatizaci, adaptivní tempomat, přední mlhovky nebo full-LED světlomety.

Fiat Tipo hatchback – ceny modernizované verze na českém trhu
Motor 1.0 FireFly 1.3 MultiJet 1.6 MultiJet
Zdvihový objem [cm3] 999 1248 1598
Válce/ventily 3/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 74/5000 70/3750 96/3750
Točivý moment [N.m/min]  190/1500 200/1500 320/1750
Převodovka 5M 5M 6M
Max. rychlost [km/h] 192 181 208
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,8 13,3 9,8
Komb. spotřeba dle WLTP [l/100 km] 5,5 4,3 4,5
Cena Tipo [Kč] 349.900 399.900 -
Cena City Life [Kč] 374.900 424.900 464.900
Cena Life [Kč] 399.900 - 489.900
Cena City Cross [Kč] 399.900 - 489.900
Cena Cross [Kč] 439.900 - 529.900

Související články

Témata
Avatar - autista
15. 1. 2021 16:18
Re: Dneska lowend
TIPO není lowend, jen je to poctivé auto. Klasicky zpracované. Mám buď štěstí nebo nevím, ale Octavia CNG takto zpracovaná nebyla. Vrzala, nebo nešly dovřít dveře. Nemluvím o nápravě či o tom, že nebyla schopná v zimě vyjet mírný nájezd, když byl sníh na zámkové dlažbě.
Avatar - autista
15. 1. 2021 16:16
Re: Jako takhle....
Koupil jsem 1,6 MJET kombi r. v. 2019 Lounge s paketem business a najeto 124tis. Km v srpnu. Nyní mám 142tis. Km a po servisce ve 140tis. km. Měnilo se interní čidlo automatické klimatizace. Jinak jen olej a filtry.
Motor je pružný. Na to, že je diesel, nemůžu si zvyknout, že 4. kvalt až od 50km/h. 5, 70. a 6. 90. jinak to nejede svižně a dusí se.

1,4 atmo bude mít nižší náklady.
Adaptivní tempomat neměla ani má Octavia Style 1,4TSI 150 koní 7DSG, či 1,4TSI CNG 81kW. Ta druhá líná.

U první nešly dveře zavřít standardně a v autorizovaném servisu řekli, že se s tím musí bouchnout. Auto mělo měsíc. a ani za dva roky se to neodstranilo.

CNG mělo výhodu, že jsem jezdil dlouhodobě za 3,9 na 100km. Ale to auto bylo lacinější vevnitř jak TIPO. sedačky na ***. výplň dveří plast. TIPO látka.

A podvozek TIPA je na naše cesty jako balzám.

Kdo chce ještě jsou skladovky.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 1. 2021 21:22
Re: Moc hezké
V zásadě souhlas... jen tomu nafťáku nějak nemůžu odpustit ty "chcanky".
Od té doby pro mě diesely de facto přestaly existovat.
:-(

No, ale ceny už jsou známé, ne?
Avatar - Ja Prvni 123
11. 1. 2021 21:20
Re: A automat je kde?
No, je fakt, že nemusíš řadit ty... ale jako automat to neřadí.
:-)
Dobře udělanej automat řadí sametově, můžeš s ním autem posunovat po cm, povoluješ brzdy, dokud je nepřetlačí klouzající hydroměnič... a jen v něm měníš olej.

Tohle všechno dvouspojka prostě neumí.
:-)
9. 1. 2021 14:26
Re: Jako pěkný to je ...
Dopadlo to tak, že jsem koupil Focuse, a po 5 letech provozu se mi jako nejlepší nápad jeví ho jen vyměnit za mladší model.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud