Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Ford Fiesta míří do prodeje. S tříválcem 1.0 EcoBoost stojí od 349.900 Kč

David Bureš David Bureš 26. 10. 2021 • 18:55
40
89
Zobrazit náhledy (40)
Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST Ford Fiesta ST

Ford Fiesta modelového roku 2022 lze objednávat s atmosférickým tříválcem 1.1 nebo tříválci 1.0 EcoBoost.

Ford zveřejnil ceník modernizovaného hatchbacku Fiesta pro modelový rok 2022. Ceny začínají na částce 329.900 korun za základní benzinový tříválec 1.1 s výkonem 55 kW v kombinaci s pětistupňovým manuálem. Zbytek nabídky tvoří tříválec 1.0 EcoBoost, u silnějších variant v mildhybridní formě.

Základní výbava Trend Edition přitom není úplně špatná, zahrnuje šest airbagů, LED světlomety, manuální klimatizaci, multimediální systém SYNC 2.5 s osmipalcovou dotykovou obrazovkou, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, tempomat, sadu na opravu pneumatik nebo 15" ocelová kola.

To verzi Titanium už pořídíte výhradně s 1.0 EcoBoost, ve verzi se 74 kW za 366.900 korun. Mildhybridní provedení s 92 kW pak vyjde na 405.900 korun.

Výbava v tomto případě zahrnuje automatickou klimatizaci, elektrické ovládání zadních oken, automatické přepínání tlumených a dálkových světel, parkovací čidla vzadu, palubní počítač s 4,2" TFT displejem nebo sportovní přední sedadla.

Dále je tu Active inspirované světem SUV, které se odlišuje 17" strukturovanými ocelovými koly, střešními ližinami nebo zvýšenou světlostí. Výbava vycházející ze základní verze Trend Edition pak zahrnuje automatickou klimatizaci, zadní parkovací čidla, elektrické ovládání zadních oken nebo automatické přepínání tlumených a dálkových světel.

Nechybí pak ani sportovně laděné ST-Line, které je možné pořídit také s vrcholným tříválcem 1.0 EcoBoost Hybrid naladěným na 114 kW a dostupným výhradně s šestistupňovým manuálem. Tato varianta se odlišuje 17" litými koly, sportovním odpružením nebo sportovním volantem. Výbava opět zahrnuje zadní parkovací senzory, automatickou klimatizaci nebo automatické přepínání tlumených a dálkových světel.

Provedení ST-Line X přidává i bezklíčový vstup, zadní LED světla, přední mlhovky, zadní parkovací kameru, ambientní osvětlení nebo multimediální systém SYNC 3 včetně navigace.

Pro ST-Line X lze pořídit také digitální přístrojový štít s 12,3" obrazovkou, a to za 17.900 Kč, nebo Matrix LED světlomety za 14.300 Kč, které jsou pro jiné verze dostupné za příplatek 15.900 Kč.

Nastupující zima pak znamená jednu zvýhodněnou nabídku. Verze ST-Line, ST-Line X a Active totiž výbavu bez dodatečného příplatku doplňují o tzv. "Winter Edition", balíček čítající vyhřívání čelního skla, předních sedadel i volantu.

Vrcholná Fiesta ST s tříválcem 1.5 EcoBoost o výkonu 147 kW pak stojí 645.900 korun. To mluvíme o pětidveřové verzi, ta třídveřová je o 15.000 Kč levnější.

Ford Fiesta (2022) – technická data a české ceny
Motor 1.1 1.0 EcoBoost 1.0 EcoBoost Hybrid 1.0 EcoBoost Hybrid
Zdvihový objem [cm3] 1084 998 998 998
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 55/5500 74/6000 92/6000 114/6000
Točivý moment [N.m/min]  110/3500 170/1750-3900 210 (200)/1750 220/2500
Převodovka 5M 6M 6M (7DS) 6M
Max. rychlost [km/h] 165 180 200 (199) 219
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,7 10,8 9,4 (9,6) 8,9
Komb. spotřeba dle WLTP [l/100 km] 5,3 5,3 5,0 (5,3) 5
Cena Trend Edition [Kč] 329.900 349.900 - -
Cena Titanium [Kč] - 366.900 405.900 (455.900) -
Cena ST-Line [Kč] - - 435.900 (485.900) 465.900
Cena ST-Line X [Kč] - - 465.900 (515.900) 495.900
Cena Active [Kč] - 391.900 430.900 (480.900) -

Související články

Témata
Avatar - palix
30. 10. 2021 19:57
Re: Podarene
Mňa nie, ale isto osloví veľa iných záujemcov. V každom prípade Golf isto nebude zlé auto, keď ho kupuje toľko zákazníkov. Problém bude u mňa, že ma oslovujú skôr autá, ktoré nefigurujú na popredných priečkach rebríčkov predajnosti :-).
Avatar - hugino
28. 10. 2021 20:27
Re: Podarene
Dík za postrehy.Takže Golf ťa neoslovil.No čo už.
Avatar - Ozzman
28. 10. 2021 18:53
Re: ST-line
Oni ho ale maji, davaji ho do aut mimo EU, neumim ti odpovedet, proc, emise ? Netusim a netesi mne to, tady se shodneme.
Avatar - palix
27. 10. 2021 18:52
Re: Podarene
Bol to 130k motor... a celkom sklamanie. Čakal som, že to pôjde oveľa krajšie - na to ako sa všade píše, že turbo (navyše 1,5) je super a atmosféra "zdechlá" :-!. Reálne to ani na diaľnici na 6-ke nejako extra nezrýchľovalo, pre nejakú akciu bolo potrebné podradiť... Na druhej strane má len o 10 koní (a 30 Nm?) viac ;-). Vraj je 150k verzia o dosť lepšia. (po návrate domov som čítal test Golfu 130 k - len tak zo zvedavosti - či ja vnímam zle, alebo aj redaktor to vnímal podobne).
Pocitovo (jazda, ovládanie, posed...) auto nebolo také dobré ako Mazda :). Možno (asi, určite) je to o zvyku... "Koncernom" som poriadne nejazdil = všetko je tam nejako na nesprávnom mieste (hlavne keč to má skoro všetko na display) :-! - to ale nehodnotím.
Na Golfe som nejazdil dlho a na svoje som zvyknutý a považujem ho (to moje) za skvelé auto. Golf má ináč poskladanú prevodovku a občas sa pri podradení zbytočne vytočil :). Asi som ho nemal šoférovať ako Mazdu ale ako Golf :-!
Hlavne som po chvíli prišiel na to, že by som moju Mazdu nevymenil za podobný Golf - ani pri ponuke "úplne nový Golf za 4 ročnú Mazdu".

Zaujímavé by bolo vidieť pohľad majiteľa daného Golfa 8 / 130k na 2,0l Mazdu ;-). To auto sa ale predáva ešte len chvíľu.

Zhrniem to takto: po pár km som kolegovi povedal - "Toto je kráľ segmentu - nižšia stredná trieda? Toto je tá skvelé 1,5 TSI (síce s menším výkonom)? Veď je to také obyčajné auto". Dúfam, že som nikoho nepohoršil :-!.
Avatar - hugino
27. 10. 2021 18:52
Re: ST-line
Však práve to že oni velmi slušný štvorválec 1.5 EB nahradili rovnako výkonným 1.0 EB.Skôr mohli nechať ten pôvodný štvorválec poprípade ho vylepšiť volaké to " EVO " a bola by to dôstojná motorizácia aj pre Focus a tým pádom by sa potencionálny záujemcovia ktorý sa o motory len trošku zaujímajú ináč dívali na Focus a určite pri výbere auta by ho viaceri zaradili do užšieho výberu.Aj Stellantis mohol pri novej 308 alebo Astre použiť oturbenú 1.6 180k / 5008 ju má / a dať ju do ponuky lenže oni ju použili len s káblom a už je z toho Plug In od 30 500 € a to už je auto na segment C prakticky nepredajné.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud