Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Jeep Renegade prozrazuje české ceny. Kolik dáte za tříválec?

David Bureš David Bureš 8. 10. 2018
69
12
Zobrazit náhledy (69)
Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade Jeep Renegade
Hlavní novinkou modernizovaného Renegadu je přepracovaná nabídka benzinových motorů. Přichází tříválec 1.0 GSE a čtyřválec 1.3 GSE.

Jeep se má stát klíčovou značkou koncernu FCA v Evropě, přičemž letošní rok je pro něj nadmíru důležitý. Uvádí totiž na evropský trh hned několik podstatných novinek, modernizované Cherokee, faceliftovaný Renagade nebo nový offroad Wrangler. Druhý jmenovaný se už dočkal českých cen.

Renegade nikdy nebyl zrovna levných autem, což se po modernizaci nemění. Jeho české ceny startují na vyšší částce 465.900 korun, a to za zbrusu nový benzinový tříválec 1.0 GSE o výkonu 88 kW, který je spárovaný s pohonem předních kol a šestistupňovým manuálem.

Základní výbava se jmenuje Sport a mimo jiné zahrnuje 16palcová ocelová kola, boční airbagy vpředu i vzadu, digitální příjem rádia, zcela sklopné sedadla spolujezdce nebo asistent pro jízdu v pruzích. Dále nechybí elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, dálkově ovládané centrální zamykání, manuální klimatizace nebo multimediální systém Uconnect s pětipalcovou obrazovkou.

Jeep Renegade po faceliftu – ceny benzinových motorů na českém trhu
Motor1.0 GSE1.3 GSE1.3 GSE
Pohon4x24x24x4
Zdvihový objem [cm3]99913321332
Válce/ventily3/44/44/4
Největší výkon [kW/min]88/5750110/5750132/5750
Točivý moment [N.m]190270270
Převodovka6M6DS9A
Max. rychlost [km/h]185196201
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,29,48,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,96,47,5
Cena Sport [Kč]465.900--
Cena Longitude [Kč]511.900626.900-
Cena Limited [Kč]541.900656.900731.900
Cena Night Eagle [Kč]-651.900-
Cena S Limited [Kč]-716.900791.900
Cena Upland [Kč]--677.900

Za druhý stupeň Longitude se připlácí 65.000 korun. Výměnou za tuto částku dostanete navíc přední mlhovky, zadní parkovací senzory, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, černé střešní ližiny, tempomat nebo 16palcová kola z lehkých slitin.

720p1080p

Třetí stupeň Limited stojí s též nově nabízeným zážehovým čtyřválcem 1.3 GSE (110 kW) 656.900 korun. Poháněná jsou opět je přední kola, převodovka je však standardně šestistupňová dvouspojková. Výbavu pak obohacuje adaptivní tempomat, dvouzónová automatická klimatizace, kožený volant, přední parkovací čidla, přístrojový panel se sedmipalcovým displejem, 17palcová kola nebo multimediální systém Uconnect se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou.

Ceník Renagadu pak obsahuje ještě další čtyři varianty. S limited vychází z Limited, přidává však Uconnect s větší 8,4palcovou obrazovkou a navigací, diodové světlomety, diodové mlhovky nebo koncová světla z diod.

Ostatní jsou nadstavbou Longitude. Night Eagle doplňuje výbavu o celoroční pneumatiky, kožený volant, výplně dveří čalouněné umělou kůží nebo 18palcová kola z lehkých slitin. S turbodieselem 2.0 MultiJet (103 kW), pohonem všech kol a manuálem stojí 704.900 Kč. Upland zase nabízí asistent sjezdu z kopce, kožený volant nebo ochranný kryt palivové nádrže a přední nápravy. S vrcholným benzinovým čtyřválcem 1.3 GSE (132 kW), devítistupňovým automatem a pohonem všech kol přijde na 677.900 korun.

Nejdražší nabízenou variantou je pak terénní Trailhawk. Dostupný je výhradně s nejvýkonnějším turbodieselem 2.0 MultiJet (125 kW), kombinovaným s devítikvaltem a čtyřkolkou, s nímž stojí 853.900 korun. Vedle ochranného krytu převodovky, rozvodovky nebo palivové nádrže má i dvouzónovou automatickou klimatizaci, parkovací čidla, kožený volant, tažné oko vzadu, ochranný pás na kapotě nebo 17palcová kola obutá do celoročních pneumatik.

Jeep Renegade po faceliftu – ceny naftových motorů na českém trhu
Motor1.6 MultiJet1.6 MultiJet2.0 MultiJet2.0 MultiJet2.0 MultiJet
Pohon4x24x24x44x44x4
Zdvihový objem [cm3]15981598195619561956
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]88/375088/3750103/3750103/3750125/3750
Točivý moment [N.m/min]320/1750320/1750350/1750350/1750350/1750
Převodovka6M6DS6M9A9A
Max. rychlost [km/h]178178182182196
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,210,29,510,28,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,95,05,86,46,6
Cena Sport [Kč]557.900----
Cena Longitude [Kč]603.900651.900---
Cena Limited [Kč]633.900681.900-789.900-
Cena Night Eagle [Kč]628.900676.900704.900--
Cena S Limited [Kč]693.900741.900-849.900-
Cena Upland [Kč]---735.900-
Cena Trailhawk [Kč]----853.900

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Martin911Turbo
Brutální ceny
Martin911Turbo
| 11. 10. 2018
Tak můj René stál jako nový 2015 810 000 Kč a stejně vybavený Trailhawk byl za 920 000 Kč...
Avatar - Barrichello
Všechno je relativní...
Barrichello
| 9. 10. 2018
tříválec je super motor - do Smartu nebo Fiatu 500. Ale ne do ničeho dalšího >:D
Avatar - Barrichello
Brutální ceny
Barrichello
| 9. 10. 2018
Renegade se přestává prodávat, lidi radši kupují Compass. Renegade už klesá několik měsíců po sobě, v září se prodalo jen 8 ks, z toho 6 benzínů....
Všechno je relativní...
norday
| 8. 10. 2018
No, ale hrubým odhadem o 100-150 tisíc dražší než Duster. Pravda Duster výkonově končí, kde Renegade začíná, pořád je to ale převlečenej Fiat co podle mě vypadá víc než cokoliv jiného spíš legračně. Určitě ve mě nevyvolává nějaký odkaz na Jeep.
Všechno je relativní...
Ja Prvni 123
| 8. 10. 2018
A Jeep s 88 kW jen o 10% dražší, než Fabia Monte Carlo s 81 kW - to už zní jinak, ne?

Takže vlastně je to levný... Jeep prostě nikdy nebude lidovka. Však se taky nejmenuje Lidový vůz...

Obecně ale stále platí, že tříválec domů nebrat.
:-(