MPV Citroën C8 zahajuje prodej v ČR
V reportáži z pařížského autosalonu jsme tohle auto už nepředstavovali jako novinku - tak jepičí je někdy život nových modelů.
Ale vážně - od předchozího Evasionu se C8 liší asi jako Fabie od Favorita a přídomek "významná novinka" si rozhodně zaslouží. Přestože pochází ze čtyřčat (spolu s Fiatem, Lancií a Peugeotem), dvoušípovou značku nezapře a ještě jí dělá čest.
Návrat Citroënu do segmentu velkoprostorových rodinných vozů pojali designéři velkoryse: Design si prohlédněte na fotografiích, přičemž upozorníme jen na lahůdky typu palubní desky s otvory kolem kruhových ukazatelů, eketricky ovládaný druhý pár bočních dveří nebo sériově dodávaný průběžný střešní airbag pro všechny tři řady sedadel.
Jak jsme zmínili v prvních informacích o čtyřlístku, velmi kvalitní je i pohonné ústrojí a z prvních jízdních dojmů můžeme pochválit i podvozek.
Doporučené prodejní ceny: | ||
2.0 HDi 16V X | 79 kW / 109 k man. | 915 000 |
2.2i 16V SX | 116 kW / 160 k man. | 930 000 |
2.2 HDi 16V SX | 94 kW / 130 k man. | 999 000 |
3.0 V6 24V Exclusive | 150 kW / 208 k aut. | 1 190 000 |
Citroën C8 disponuje samostatnými sedadly ve dvou řadách. V rámci příplatkové výbavy je navíc k dispozici třímístné sedadlo ve třetí řadě nebo dvě samostatná přídavná sedadla. Integrace řadicí páky ve středovém panelu palubní desky, rovná podlaha a umístění páky ruční brzdy na levé straně sedadla řidiče umožňují volný pohyb v interiéru C8.
Test pětimístné verze s motorem 2.2 HDi zveřejníme koncem října.