Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nejlevnější nové auto v Česku ještě zlevnilo. Ušetříte desítky tisíc

Ondřej Šámal
Diskuze (15)

Hyundai i10 posílil svou pozici nejlevnějšího nového automobilu na našem trhu. Ke stávajícímu zvýhodnění totiž tuzemské zastoupení korejské automobilky poskytuje ještě další bonus ve výši až 40 tisíc.

Doby, kdy jste nový automobil pořídili za částky okolo 200 tisíc, jsou dávno pryč. Za poslední tři čtyři roky někteří výrobci na českém trhu zdražili klidně o třicet procent, milion za kompaktní kombi s benzinovým motorem, automatem a trochu lepší výbavou je proto v některých případech standardem. Přesto existuje stále několik modelů, jejichž základní cena začíná pod 300.000 Kč.

Úplně nejlevnějším novým automobilem v Česku je už delší dobu Hyundai i10 v nejnižší verzi Start s tříválcem 1.0 o výkonu 49 kilowattů za 279.990 Kč. Aktuálně však nejmenšího zástupce korejské automobilky pořídíte ještě výhodněji.

Tuzemské zastoupení totiž na skladové vozy poskytuje dodatečné bonusy, díky kterým Hyundai i10 v druhé nejnižší výbavě Comfort startuje už na 259.990 Kč. Nabídka zahrnuje standardní slevu ve výši 40 tisíc korun a dalších až čtyřicet tisíc úspory v případě využití značkového financování skrze službu Hyundai Finance. V případě platby v hotovosti bonus dosahuje 20.000 Kč.

Video se připravuje ...

Varianta Comfort přitom již v základu nabídne například manuální klimatizaci, přední elektrická okna, tempomat s omezovačem rychlosti či automatické přepínání dálkových světlometů. Ke všem vozům přitom bez příplatku dostanete též sadu zimních pneumatik, v případě linií Start, Comfort a Smart se jedná o obutí o rozměru 175/65 R 14 v ceně 15 tisíc. Celkové zvýhodnění tudíž může dosáhnout až 95.000 Kč.

Ondřej Šámal
Diskuze (15)

Doporučujeme

6. 1. 2024 11:58
Re: Najlacnejšie už nikto nechce
A nebude to trošku aj tým, že najmenšie modely sa u nás dobre nepredávali nikdy? Bez ohľadu na výbavu, tých mini bolo vždy ako šafránu. Mohla to zmeniť trojka Up!/Mii/Citigo, ktorú z pre mňa ťažko pochopiteľných dôvodov zarezali. To auto nastavilo latku celkom inde, napriek niektorým chybám krásy.
Nakoniec auto veľkosti Fabie I sa u nás stalo akýmsi prototypom použiteľného auta, prijateľné z pohľadu veľkosti aj bezpečnosti. Čokoľvek menšie je už vyslovene len do mesta a táto skupina zákazníkov u nás veľká nie je
Avatar - narona
6. 1. 2024 10:58
Re: Najlacnejšie už nikto nechce
Přesně tak, na trhu právě chybí primitivní auta typu Trabant akorát s automatem. Asi v budoucnu to vyplní tak elektrovozítka.
5. 1. 2024 22:08
Re: Najlacnejšie už nikto nechce
Tento model s "cenou už od" je dnes práveže už minulosťou, pretože i10 je skôr výnimka, socky totiž prakticky vymreli a keďže sa zrušili základné výbavy, bolo by blbé pri nejakom Peugeote 208 dať na plagát že "malé auto už od 17-tisíc eur". Teraz sa tam miesto toho udáva základná mesačná splátka.
Beriem, možno nejde o tú výbavu ale potom nerozumiem prečo u sa u nás nedarí najlacnejšiemu autu na trhu. Ako píšem, zrejme tam prípadná cieľovka ide radšej o triedu vyššie (aj tvoj prípad, ešte si vtedy tuším mohol ísť rovno do C1, ale chápem, že tie nedávali do akcie) alebo si tá skupina ľudí radšej dopraje lepšie, hoci jazdené auto.
5. 1. 2024 21:57
Re: Najlacnejšie už nikto nechce
Aj to môže byť dôvod, že to auto je vlastne u predajcov slabo nedostupné lebo má zlý pomer ceny resp. marže ale aj prispieva k nárastu flotilových emisií. Ja tu z nových áut A segmentu vidím najčastejšie asi benzínový Fiat 500, Ignis a nové Aygo. Tiež to nie je lacné auto, navyše s archaickým motorom, ale asi ho ľudia považujú za štýlové a dobre vybavené, navyše už s vyšším posedom.
5. 1. 2024 18:25
Re: Co to je "Česko"?
Ty jsi teda rapl. Přečti si o věci něco.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Česko