Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nejprodávanější SsangYong v Česku je ještě dostupnější. Korando nově stojí už od 509.900 Kč

Lukáš Volšický
Diskuze (30)

Populární SsangYong Korando se na českém trhu představuje s novým výhodnějším výbavovým stupněm CLUB se základní cenou od 509.900 Kč. Novinkou je také luxusnější výbava SMART s pokročilejší výbavou.

Nejprodávanější SsangYong v Česku je nově ještě dostupnější. Jihokorejský výrobce na našem trhu zavádí novou upravenou nabídku modelu Korando a představuje novou výhodnou verzi CLUB. Základní cena začíná těsně nad půl milionem korun a český importér doplňuje, že chce svou značku udělat ještě otevřenější novým zákazníkům.

Výbava CLUB již od 509.900 Kč

Nová nejdostupnější varianta tak umožňuje svobodný výběr mezi pohonem předních nebo všech kol a manuální či automatickou převodovkou. Hlavní cílovou zákaznickou skupinou modelu Korando CLUB jsou lidé hledající středně velké SUV, se kterým budou moci vyrazit na příjemnou rodinnou dovolenou i vyjet na rozbitou polní cestu.

Standardem verze CLUB jsou přeplňovaná benzinová čtyřválcová patnáctistovka o 163 koních, 17” litá kola, infotainment Smart Audio Multimedia s 8” dotykovým displejem, bezpečnostní asistenty, přední i zadní LED světla denního svícení, LED osvětlení interiéru, tempomat, kožený volant, dálkové centrální zamykání, zadní parkovací kamera a další komfortní výbava. 

S dalším doplňkovým paketem CLUB lze základní výbavu rozšířit také o vyhřívání předních sedadel, větší 18” kola nebo LED přední mlhová světla. Z hlediska praktičnosti je Korando CLUB vybaveno zavazadelníkem se základním objemem 551 litrů. Česká základní cena za zvýhodněný SsangYong Korando CLUB začíná od 509.900 Kč.

Video se připravuje ...

Výbava SMART od 579.900 Kč

Novinkou je také výbavový stupeň SMART s 10,25” digitálním přístrojovým štítem, dvouzónovou automatickou klimatizací, vyhřívaným volantem, vyhříváním předních sedadel nebo předními a zadními parkovacími senzory.

Volitelnou výbavou jsou full LED světlomety, bezklíčové odemykání a další příplatková výbava. Luxusnější výbava SMART stojí od 579.900 Kč.

Lukáš Volšický
Diskuze (30)

Doporučujeme

4. 7. 2023 04:33
Re: A co Tivoli?
A ja Ti odpoviem. Tivoli je (vlastne bolo, pretoze sa momentalne neda kupit) velmi lacne auto s velmi dobre balickovanou vybavou. Prave tou cenou oslovilo tolko ludi. Sedel som v tom, interier je taky svojsky, ale celkom OK, vnutorny priestor taky normalny, viem si predstavit, ze by som v tom dennodenne jazdil. Tiez ale ma problem so spotrebou, zerie o 2 litre viac, ako konkurencia.
30. 6. 2023 06:59
Korando
Toto auto vo výbave Style+ automat 4x4 mám od konca februára. Zatiaľ som na neho videl iba 1 naozaj objektívnu recenziu - nedávno v SM 2023/23, kde bolo vyhodnotené iba ako o chlp lepšie, než Duster. Je to 100% pravda. Auto je technicky nedotiahnuté, ako celok síce nádherné, ale otravujúce blbinami ako napr. :
- dojazdy okien - iba šoférove, aj to len smerom dole - toto má aj najlacnejší Duster
- hromada lesklých interiérových prvkov dokáže pekne oslepovať
- tempomat nedokáže držať nastavenú rýchlosť, auto citeľne stále spomaluje a zrychluje
- nutnosť vždy po naštartovaní zapínať AutoHold
- veľmi čudne fungujúce parkovacie senzory, nedá sa na ne spoľahnúť
- sedadlá nemajú bedrovú opierku, stačí mi 100 km v kuse a mám problém
- divne fungujúca klimatizácia
- svetlá sú na dnešnú dobu katastrofické, aj moje predošlé 15 ročné auto svietilo lepšie
- chýba prisvecovanie do zákrut
- rádio sa každú chvíľu reštartuje
- Android Auto sa nedá zrkadliť do budíkov - recenzenti zabudli napísať, že toto ide len vo výbave Premium+
- spotreba 9,5/100 je nehorázna na to, źe to má iba jeden a pol liter, keby to aspoň ťahalo
- reakcie na plyn oneskorené o viac ako sekundu
- lapsusy v software - zapnem tempomat, grafika ho nakreslí ako aktívny, no zapnutý nie je, treba ho vypnúť a opäť zapnúť, potom možno naskočí, keď zaparkujem a auto má zapnutý ISG, po presunutí páky do polohy P motor naštartuje. Alebo iná situácia - nemal som zapnutý AutoHold, zastavil som na križovatke, ISG vyplo motor, auto pekne stálo. Náhle sa ale elektronika rozhodla, že naštartuje. Motor naskočil a auto sa pohlo do križovatký, kadiaľ práve prechádzal kamión
- chýbajúca ochrana chladičov, ten plast, čo tam je je na smiech, stačí ho trochu zatlačiť a už sa opiera o spodok chladiča vzduchu A to sa Korando tvári ako SUV vhodné aj do ľahšieho terénu. Ani náhodou, aj ľahký kontakt s prekážkou a chladič je v háji, škoda cez 500 EUR a auto nepojazdné 3 mesiace, pretože tento náhradný diel v Európe nikde nie je.

Auto je inak veľmi priestorné a na 18 palcových kolesách aj celkom pohodlné, Jazdné vlastnosti má na SUV primerané, no Duster, Vitara, Captur, Kona, Tucson či 3008 jazdia lepšie. Momentálne mám zhruba 6 tisíc km, dám urobiť nultú servisku a potom sa ho zbavím, nesplnilo očakávania. Začínam si brúsiť zuby na Konu 4x4. Je síce hodne menšia, no v Korande vozím len vzduch, čo je zbytočné.
27. 6. 2023 04:17
Re: A co Tivoli?
Tych 550 litrov je po strechu, nie roletu. SSY ma v cenniku hrubu chybu, udavaju metodiku merania VDA 213, co je ale pre 7 miestne auta a aj to iba po hornu hranu operadiel sedadiel posledneho radu. ADAC v reale odmeral 365 litrov po roletu. Ked je v aute rezerva, objem klesne o cca 140 litrov.
Nechapem, preco do cennikov nedaju VDA 214, aj tak 95% kupcov nevie, co to je a vyhnu sa podvodu.
Avatar - Mikesus
23. 6. 2023 08:37
Re: Cena
Trochu bych se obával, že jen v logu.
22. 6. 2023 16:02
Re: Cena
Docela by mě zajímalo (nebo možná radši ani nee), v čem je můj čerstvý T-Roc o 150 tis.lepší. :-[]