Nissan Cube: Konec v Evropě
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Nissan Cube: Konec v Evropě • Zdroj: acz
Extravagantní MPV Nissan Cube ukončí po necelém roce svoji evropskou kariéru. O model, který ani neměl být masovou záležitostí, je malý zájem. Hlavním důvodem ukončení prodeje je ale nepříznivý vývoj kurzu japonského jenu. Nissan není schopen na prodeji malého a výstředního MPV vydělávat a jeho prodej tak způsobuje ekonomickou ztrátu.
Cena Nissanu Cube na českém trhu činí 454.900,- Kč (např. v sousedním Německu pak 18 tisíc Euro, tedy také 450 tisíc korun). Za tento obnos získá zákazník plně vybavené auto s motorem 1,6 16V (81 kW). I přes pouze čtyřmetrovou délku stojí Cube na technickém základu nižší střední třídy, platformu sdílí s Nissanem Tiida.
Od zahájení prodeje bylo v ČR zaregistrováno zatím 6 kusů Nissanu Cube. Ve čtenářské anketě pod článkem s českými cenami měli tedy pravdu ti čtenáři (bylo jich přes 30 %), kteří tvrdili, že se na českém trhu prodá méně než 10 Cubů.
Na jiných trzích je tento model o poznání úspěšnější, například v Nizozemsku si našel 100 majitelů. Celkový objem roční produkce se pohybuje kolem 20 tisíc kusů. I po ukončení prodeje v Evropě bude Cube dále dostupný zájemcům v Japonsku a Severní Americe.
Nissan Cube první generace se představil v roce 1998 a sdílel platformu i pohonnou jednotku o objemu 1,3 litru s modelem Micra. Vedle verze s pohonem předních kol a manuální převodovkou bylo nabízeno i provedení s převodovkou CVT a pohonem všech čtyř kol. Druhá generace byla uvedena v roce 2002 a opět využívala platformu soudobého modelu Micra. Současné provedení se poprvé debutovalo na podzim 2008 na autosalonu v Los Angeles, je větší a využívá technický základ modelu Tiida.