Nissan v Paříži 2004
Nissan 350 Z se v předstihu představil jako roadster a studie Nissan Tone naznačila možnou podobu malého MPV.
Pathfinder
Pathfinder se inspiroval konceptem Dunehawk vystaveným na loňském autosalonu ve Frankfurtu. Interiér nabízí tři řady sedadel, přičemž sklopením druhé a třetí řady lze vytvořit objemný zavazadlový prostor s rovnou ložnou plochou. Slovo variabilní nabývá s Pathfinderem svého pravého významu, neboť sedadla je možné uspořádat v 64 různých variantách. Snazší přístup k zavazadlům umožní samotně výklopné okno zadních dveří.
O pohon vozu se stará čtyřválcový turbodiesel s objemem 2.5 litru, výkonem 128 kW a točivým momentem 403 Nm. Přestože spadá Pathfinder do kategorie vozů 4x4, je vybaven nezávislým zavěšením kol se dvěma příčnými rameny, což mu zaručuje velmi dobrou dynamiku na silnici. Elektronicky řízený systém pohonu All-Mode 4x4 známý z Nissanu X-TRAIL zase poskytuje Pathfinderu úctyhodné schopnosti v terénu.
Standardní výbava obsahuje i prvky jako zadní parkovací kameru známou například z Primery, a inteligentní klíč, který umožňuje odemykat dveře a nastartovat motor bez nutnosti vkládat klíč do zámku.
350Z roadster
Kabriolet vyextrahovaný ze sportovního kupé 350Z se v Paříži objevil v předstihu před uvedením na evropský trh naplánovaným na příští rok. Stejně jako v případě kupé obstarává pohon 3.5 litrový vidlicový šestiválec řady VQ s výkonem 209 kW/280 koní a točivým momentem 363 Nm, který přenáší výkon na zadní kola. Sací systém i výfuk byly naladěny tak, aby zvuk motoru potěšil řidiče při jízdě se staženou střechou.
Murano
Evropská verze Nissanu Murano prošla více než 1 600 úpravami provedenými proti americké verzi, aby splnila nároky evropských zákazníků. To ovšem neznamená, že by nebyla dostupná např. špičkově vybavená verze. V nejvyšší výbavě evropského Murana neschází např. satelitní navigace s dopravním zpravodajským kanálem (TMC), barevná parkovací kamera, audio soustava Bose, bi-xenonové světlomety a kožené čalounění. Nissan Murano pohání upravený zážehový šestiválec 3.5 l známým ze sportovního kupé 350Z spolupracující s kontinuální samočinnou převodovkou, jež umožňuje i řazení 6 rychlostních stupňů. Výkon se na silnici přenáší přes elektronicky řízený systém pohonu Nissan All-Mode 4x4. Murano se začne v Evropě prodávat začátkem příštího roku.
Tone
Studie malého MPV s délkou cca čtyři metry, výškou 1,54 metru a rozvorem 2,60 m je předzvěstí nového vozu schopného přepravit až pět pasažérů. Koncept stojí na platformě B, jež vnikla ve spolupráci Renaultu a Nissanu. Spojení automobilek napovídá i design ve stylu Renaultu Modus, přední maska potom připomíná Micru. Interiér obohacují hliníkové doplňky a kůže. Sériová podoba Nissanu Tone se očekává v roce 2006.