Nissan zákazníkům nabídne jízdy v Toyotě RAV4. Slibuje si od toho větší zájem o jeho nové SUV
Nissan chystá ve Spojených státech amerických zajímavou marketingovou kampaň. Jeho prodejci zákazníkům nabídnou zkušební jízdy ve vozech konkurenční značky.
Konkrétně půjde o Toyotu RAV4.
Nissan si od téhle akce sebevědomě slibuje, že si zákazníci po zkušební jízdě v "ravce" raději objednají jeho novinku - model Rogue, který by do Evropy měl dorazit jako X-Trail.
Zkušební jízdy prodejci nabídnou v prosinci, zapojit se má zhruba 500 dealerů po celých Spojených státech. Přímé srovnání s konkurencí je součástí reklamní kampaně na model Rogue, která poběží zhruba čtyři měsíce. Nissan tvrdí, že jde o největší marketingovou kampaň v historii značky.
A co na Toyota? Největší japonské automobilce podle amerických médií kampaň Nissanu lichotí. „Jsme přesvědčeni, že jejich prodejci a zákazníci ocení kvalitu, hodnotu, všestrannost a bezpečnostní prvky, díky nimž se model RAV4 stal v USA nejprodávanějším kompaktním SUV,“ uvedl podle webu Carscoops šéf prodeje Bob Carter.
Nissan nový Rogue/X-Trail představil v červnu letošního roku. Na americkém trhu je novinka dostupná s nově vyvinutým zážehovým čtyřválcem 2.5 DOHC s přímým vstřikováním o výkonu 133 kW a točivém momentu 245 N.m.
Na detaily ohledně evropské specifikace zatím čekáme, stejně tak - vcelku pochopitelně - na datum zahájení zdejšího prodeje.