Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Audi A4 Allroad odhaluje české ceny, k dispozici je jen s 3.0 TDI

David Bureš David Bureš 4. 5. 2016 • 09:22
70
25
Zobrazit náhledy (70)
audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida audi ceniky ceskytrh novemodely premioveznacky strednitrida
Nabídka motorů pro zvýšenou oplastovanou verzi nového Audi A4 Avant se rozšíří až v druhé polovině roku.

Nová generace Audi A4 Allroad čtyři měsíce po své premiéře na lednovém detroitském autosalonu odhaluje své ceny na českém trhu. V době uvedení do prodeje je zvýšené a oplastované kombi střední třídy možné objednávat výhradně se vznětovým šestiválcem 3.0 TDI. Ten je dostupný ve dvou výkonových provedeních.

Slabší varianta třílitrového turbodieselu nabízí výkon 160 kW a kombinaci se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, standardem je i pohon všech kol. Za takový model čeští zákazníci zaplatí 1.330.990 korun. Jedinou další možností je v tuto chvíli 3.0 TDI s 200 kW a osmistupňovým automatem, které přijde na 1.445.900 korun.

Audi počítá také se slabšími motory pro A4 Allroad, ty budou ale k dispozici až v druhé polovině roku. Základem se stane 2.0 TDI se 110 kW a manuálem, z benzinových jednotek se počítá pouze s 2.0 TFSI (185 kW). Dvoulitrový turbodiesel bude nabídnut i ve variantách se 120 a 140 kW. Všechny motory budou sériově spárovány s pohonem všech kol.

Oproti běžnému kombíku se A4 Allroad liší přepracovanou přídí s maskou chladiče s vertikálně orientovanými lamelami a robustním nárazníkem. Dále nechybí oplastovaná spodní část karoserie, střešní ližiny nebo nezbytné nápisy Allroad. Podvozek je navíc zvýšen o 23 mm, což spolu s koly s větším průměrem znamená zvýšení světlé výšky o 34 mm.

Základní výbava nového Allroadu zahrnuje 17palcová litá kola, multimediální systém ovládaný prostřednictvím sedmipalcové obrazovky, multifunkční volant, automatickou klimatizaci, dojezdovou rezervu, zadní sedadla sklopná v poměru 40:20:40, elektricky ovládané víko zavazadelníku nebo xenonové světlomety.

Standardně dodávaný systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select pak nabízí nový režim offroad, který zajistí optimální nastavení motoru, převodovky, řízení a všech relevantních asistenčních systémů pro jízdu v lehkém terénu.

Výbavu je možné dále rozšířit, v ceníku mimo jiné zaujmou diodové Matrix světlomety za 54.300 Kč, vyhřívané čelní sklo za 12.000 Kč, Audi Phone Box s bezdrátovým nabíjením chytrých telefonů za 9.700 Kč nebo adaptivní podvozek za 28.000 Kč.

Audi A4 Allroad – ceny na českém trhu
Motor2.0 TDI quattro*2.0 TDI quattro*2.0 TDI quattro*2.0 TFSI quattro*3.0 TDI quattro3.0 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3]196819681968198429672967
Válce/ventily4/44/44/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min]110/3250-4200120/3000-4200140/3800-4200185/5000-6000160/4000-5000200/3250-4250
Točivý moment [N.m/min]320/1500-3250400/1750-2750400/1750-3000370/1600-4500400/1250-3750600/1500-3000
Převodovka6M7DS6M (7DS)DSG7DS8A
Max. rychlost [km/h]-210220246231250
Zrychlení 0-100 km/h [s]-8,37,86,16,65,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,44,94,96,45,15,3
Základní cena [Kč]1.069.9001.156.9001.169.9001.309.9001.330.9001.445.900
*Dostupné až v druhé polovině roku 2016

Související články

Témata
Avatar - Plautus
5. 5. 2016 08:10
Re: hezké je, že tam už nepatlají zastaralé zážehové motory
Možno Ty si nevidel nikoho, kto by mal 3.0 TDI s manuálom, ale ja som videl a poznám takéhoto "fajnšmekra". >:D Mám kamaráta, ktorý má Avant (pravda ešte generáciu A6 C6-4F) práve 3.0 TDI (176 kW) s manuálom. Osobne by som takto v prípade rodinného dostavníku nevolil, ale každý nech si vyberie podľa chuti. Pokým je/bola možnosť.
4. 5. 2016 15:54
Re: hezké je, že tam už nepatlají zastaralé zážehové motory
Kdybych si měl tipnout, tak řeknu, že ta jednotka, která funkci parkovací brzdy obstarává, dělá i tohle. Normálně využívá provozních brzd, tohle tedy může být nadstavba. Nicméně samotnou elektromechanickou parkovací brzdu pro to nepotřebuješ, dalo by se to udělat i bez ní (když tedy pominu tu část, že po nějaké době má přejít z provozních na parkovací, ale nevím, po jak dlouhé době to má být). Například adaptivní tempomat také umí brzdit a není na tohle navázaný. Nemluvě o autonomním brzdění. Provozní brzdy budou ovládané přes jednotku ESP.

Nevím, proč nenabízí Auto Hold i bez toho. Možná si myslí, že klasický Hill Hold stačí.
Avatar - Dinar
4. 5. 2016 14:36
Re: hezké je, že tam už nepatlají zastaralé zážehové motory
Ano, při autoholdu svítí brzdová světla, jsou aktivovány brzdy, ale spojitost s el. ovládáním park. brzdy nějaká být musí, auto s mech park brzdou HDM AT a fcí autohold jsem nezaregistroval, a to ani v rámci jedné značky a modelů osazených stejným motorem a AT převodovkou. Ale jestli to platí stoprocentně...

A samo nemluvím o autoholdu ve smyslu vteřinového přidržení brzd po vyšlápnutí spojky u manuálu při rozjezdu do kopce, to je jiná story.
4. 5. 2016 14:27
Re: hezké je, že tam už nepatlají zastaralé zážehové motory
Auto Hold se stejně nedělá přes samotnou parkovací brzdu (je příliš pomalá), ale přes provozní. V dávnějších dobách se to dělalo mechanicky, co si tak vzpomínám, dnes se o to stará elektronika. Neřekl bych tedy, že je to díky ní.
4. 5. 2016 13:48
Re: hezké je, že tam už nepatlají zastaralé zážehové motory
Přesně tak, neviděl jsem nikoho s 3.0 TDI s manuálem. Vlastrně jsem myslel, že to ani není možní kvůli krouťáku. A k té nádrži - mám ve VW Touareg 100 litrů - díky Bohu.
Po Touaregu zvažuji koupit právě A6 Allroad 3.0. Prostorem se skoro vyrovná Touaregu a na dálnici je rychlejší. Je v něm ale víc "kurvítek".

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku