Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Mercedes-Benz C All-Terrain je tu. Má o 40 mm zvýšený podvozek a čtyřkolku v základu

David Bureš David Bureš 18. 8. 2021 • 08:28
33
9
Zobrazit náhledy (33)
Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain Mercedes-Benz C All-Terrain

Mercedes vstupuje do kategorie zvýšených kombíků střední třídy. Nové C All-Terrain tak cílí na Audi A4 Allroad nebo Volvo V60 Cross Country.

Mercedes-Benz aktuální generaci třídy C začal prodávat ve dvou karosářských verzích. Už dopředu se však objevovaly zprávy, že nabídku po vzoru větší třídy E All-Terrain doplní rovněž oplastovaný kombík se zvýšeným podvozkem. Nyní se tyto zprávy potvrzují, když se oficiálně představuje vůbec první Mercedes-Benz C All-Terrain.

Nový konkurent pro vozy typu Audi A4 Allroad a Volvo V60 Cross Country přebírá prvky těchto kombíků do lehkého terénu. Novinka postavená na bázi kombíku třídy C tak dostala specifickou plastovou ochranu karoserie a upravený podvozek se světlostí zvýšenou o 40 mm.

Nové nárazníky s odhalenými plasty prodloužily karoserii o čtyři milimetry na výsledných 4.755 mm, rozšířené podběhy zase znamenají šířku 1.841 mm, což je o 21 mm než u výchozího kombi. Výška pak činí 1.494 mm.

Schopnostem mimo zpevněné cesty pomáhá i standardně dodávaný pohon všech kol a specificky naladěný podvozek. Konkrétně čtyřprvkové zavěšení vpředu má o něco větší klouby řízení, zvýšit světlost rovněž pomáhají větší kola. Standardem je dále komfortní podvozek s pasivním systémem tlumení, který se přizpůsobuje povrchu pod koly.

Specifický je pro C All-Terrain také přepínač jízdních režimů. K dispozici jsou totiž dva nové módy přizpůsobené jízdě mimo silnice. Offroad je určený pro jízdu na prašných, štěrkových nebo písečných cestách, Offroad+ je vhodný do těžšího terénu s prudšími výjezdy a sjezdy, a to díky asistentu pro sjíždění kopců. Přepínač Dynamic Select přitom upravuje nastavení nejen motoru a převodovky, ale také řízení, ESP a chování pohonu všech kol.

Nabídka motorů pak bez bližších podrobností zahrnuje jak benzinové, tak naftové mildhybridy, spárované s devítistupňovou automatickou převodovkou.

Mercedes-Benz C All-Terrain se začne prodávat ještě letos. Veřejnost ho bude mít možnost poprvé vidět na nadcházejícím autosalonu v Mnichově.

Související články

Témata
19. 8. 2021 15:24
Re: chování pohonu všech kol
To by mělo skoro fungovat furt stejně, ne? Prokluzující kolo přibrzdit bez ohledu na nastavený režim ?
Avatar - Ada je zase tady
19. 8. 2021 12:50
mlado zmr [edit] dská generace to jistě ocení,
ale pro zkušené řidiče tomu chybí manuální převodovka, čistý diesel a přizvednout ten podvozek ještě o další 4 cm. 8-s
19. 8. 2021 11:01
Re: chování pohonu všech kol
brzdeni jednotlivych kol pri prokluzu...
19. 8. 2021 08:57
chování pohonu všech kol
....Přepínač Dynamic Select přitom upravuje ... chování pohonu všech kol....

Tam není trvalý pohon se třemi otevřenými diferenciály ? Co se v takovém pohonu nastavuje ?
18. 8. 2021 23:34
Re: Paráda
Doufejme! :-O

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud