Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Nissan Qashqai odhaluje český ceník. Ceny startují na částce 539.000 Kč

David Bureš
Diskuze (44)

Nissan Qashqai přijíždí v třetí generaci na český trh výhradně jako mildhybrid. Později dorazí ještě hybrid využívající spalovací motor jako generátor elektrické energie.

Značka Nissan si pro letošní léto připravila klíčovou novinku, již třetí generaci svého populárního kompaktního crossoveru Qashqai, který je jejím nejžádanějším modelem v Evropě. Po odhalení první ceny tu máme konečně kompletní český ceník. Ten dokazuje, že Qashqai bude nadále umět zaujmout svojí cenou. K prvním zákazníkům vůz dorazí na konci léta.

Díky zaváděcí akci ceny startují na částce 539.000 korun, která se vztahuje na benzinový mildhybrid 1.3 DIG-T naladěný na 103 kW, který je spárovaný s šestistupňovým manuálem a pohonem přední nápravy.

Základní stupeň Visia přitom již zaujme svoji výbavou. Qashqai už v základu nabízí adaptivní tempomat, sledování mrtvého úhlu, rozpoznávání dopravních značek, sedm airbagů, diodové světlomety nebo zadní parkovací čidla. Dále nechybí ani manuální klimatizace, multifunkční volant, 17“ ocelová kola, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo infotainment se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou.

Jestliže ve stupni Visia pořídíte pouze výše zmíněný mildhybrid, pro druhý stupeň Acenta je tu rovněž silnější mildhybrid 1.3 DIG-T (116 kW) za 614.000 korun. Za příplatek 30.000 korun pak k němu lze dokoupit i variátorovou převodovku Xtronic.

Výbavu v tomto případě rozšiřují 17“ litá kola, zadní parkovací kamera, dvouzónová automatická klimatizace, osmipalcová obrazovka multimediálního systému s bezdrátovým Apple CarPlay, dešťový a světelný senzor, kožený volant nebo inteligentní klíč.

Video se připravuje ...

Verzi N-Connecta pořídíte i ve čtyřkolce, která je dostupná pro silnější třináctistovku, v kombinaci s převodovkou Xtronic, a to za 779.000 Kč. Navíc tu máte k dispozici 360°parkovací kameru včetně parkovacích čidel vpředu i vzadu, vyhřívání předních sedadel, volantu i čelního skla, bezdrátovou nabíječku chytrých telefonů, 18“ kola, LED mlhovky nebo navigaci s 9“ displejem.

Vrcholná Tekna má pak rovněž panoramatickou střechu, 19“ kola, adaptivní Matrix světlomety, inteligentní asistent pro udržení vozidla v jízdním pruhu nebo head-up displej. Tekna+ přidává ještě hudební systém Bose s 10 reproduktory, 20“ kola, čalounění Nappa kůží nebo masážní funkci pro přední sedadla.

Nový Nissan Qashqai – Technická data a české ceny 
Motor 1.3 DIG-T 1.3 DIG-T 1.3 DIG-T 1.3 DIG-T 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1332 1332 1332 1332
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 103/5500 116/5500 116/5500 116/5500
Točivý moment [N.m/min] 240/- 260/- 270/- 270/-
Převodovka 6M 6M Xtronic Xtronic
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,2 9,6 9,2 9,9
Max. rychlost [km/h] 188 206 198 198
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,4-6,6 6,4-6,7 6,3-6,7 6,7-7,2
Hmotnost [kg] 1405-1534 1422-1541 1468-1586 1577-1645
Cena Visia [Kč] 539.000 - - -
Cena Acenta [Kč] 599.000 614.000 654.000 -
Cena N-Connecta [Kč] 684.000 699.000 739.000 779.000
Cena Tekna [Kč] 769.000 784.000 824.000 864.000
Cena Tekna+ [Kč] - 854.000 894.000 934.000
David Bureš
Diskuze (44)

Doporučujeme

Avatar - .StenLi.
10. 7. 2021 20:20
Re: Jedine e-Power
Lebo ho tam travi drviva vacsina predanych SUV :)
Avatar - .StenLi.
10. 7. 2021 20:20
Re: Jedine e-Power
Honda na ten staly prevod jazdi od rychlosti 75-80kmh do maximalky 180kmh.
Avatar - twistedTSD
9. 7. 2021 15:39
Re: Jedine e-Power
To je sice hezký, ale u nás se po dálnici jezdí běžně i 130+ a v takových rychlostech. pokud vím, Honda na stálý převod nejezdí.
Avatar - twistedTSD
9. 7. 2021 15:36
Re: Jedine e-Power
Proč bych měl s kompaktním SUV trávit drtivou většinu času ve městě?
Avatar - .StenLi.
9. 7. 2021 11:31
Re: Jedine e-Power
Chevy Volt je specialny pripad RExEV, dokonca vie v extremnych pripadoch fungovat aj ako hybrid, ktorym by default nie je aj ked ho casto mylne oznacuju za PHEV a jeho planetova prevodovka z neho robi velmi univerzalne auto, ale s problemami napr. aj pri jazde na dialnici v Europe, ktoru v US nepoznaju.

U e-power si budeme musiet pockat na skusenosti, nejazdil som ani na dlho predavanom Note, ale Honda i-MMD RExEV to ma vyriesene cez pripojenie ICE priamo na kolesa cez jeden staly prevod simulujuci 5-6. prevodovy stupen pri rychlostiach 75-80 km/h podla sklonu, zataze a nabitia baterky. Tam to funguje velmi dobre a dialnicna rychlost alebo aj vyssia nebola najmensi problem. Motor ruci prijemnejsie a sportovejsie ako hybridnych Toyotach s planetovou prevodovkou.