Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Volkswagen Golf po faceliftu přijede už příští týden. Takhle bude vypadat

Lukáš Volšický
Diskuze (42)

Volkswagen připravuje oficiální debut nového faceliftovaného Golfu. Novinku představí už brzy a teď ji ukazuje na nejnovějších designových skicách.

Už příští týden se oficiálně představí nový facelift populárního Volkswagenu Golf. Wolfsburgská automobilka nás na blížící se slavnostní debut letošní novinky oslavující 50. výročí bestselleru značky nalákala nedávným zveřejněním fotografií nejmodernějšího sportovního Golfu ve vývojovém i marketingovém maskování a teď nám ukazuje i designové skici.

Už první fotografie řidičsky zábavného Golfu GTI nám ukázaly, že letošní modernizace aktuální osmé generace modelu bude decentní evolucí. Dokonce i na nových designových skicách si můžeme všimnout hlavně nového vylepšeného předního nárazníku a nových hlavních světlometů s agresivnějším tvarem.

Zezadu projde nový Golf pouze lehkou modernizací – designové skici ukazují novou spodní část zadního nárazníku. Oficiální ochutnávka současně odhaluje i novou grafiku zadních světel.

Video se připravuje ...

Už z dřívějších informací víme, že výraznějších změn se dočkáme až v interiéru. Novinka se představí s novým vrcholným patnáctipalcovým displejem a novým infotainmentem, jaký se ukázal ve vlajkovém elektrickém Volkswagenu ID.7. Menší verze by mohla mít 12,9“ obrazovku.

V Evropě se i po faceliftu údajně bude nový Volkswagen Golf prodávat i s manuální převodovkou. Sportovních variant GTI a R se však dočkáme už pouze se sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou DSG. Nová modernizovaná verze Golfu je podle dosavadních informací poslední tečkou za spalovací érou modelu.

Nový Volkswagen Golf se oficiálně představí už příští týden – ve středu 24. ledna.

Lukáš Volšický
Diskuze (42)

Doporučujeme

22. 1. 2024 15:49
Re: Pořád stejný průšvih
Z fotky se dá usoudit to, že třmeny jsou stejné, jako mám z Golfu R, tedy jednopístkové plovoucí. Také kotouče tak nevyplňují 19" kola. Na 357mm kotouče se dávají dvoupístkové plovoucí třmeny, které vypadají jinak ;0)

Má je Golf GTI Clubsport a R facelift 8 (už odmítám tomu krámu říkat nová generace) a nové Audi S3.
22. 1. 2024 15:46
Re: Pořád stejný průšvih
Pravdu máš ;0)
Avatar - miromen
22. 1. 2024 14:30
Re: Pořád stejný průšvih
Možna byla u TCR možnost si za lepši brzdy připlatit. No zkusil jsem chvili googlit a našel jsem forum, kde se řeši brzdy u TCR a byly tam pouze ty 340mm ze ser.čislem 5Q0615301C tak nevim.
Avatar - iudex
22. 1. 2024 12:41
Re: Pořád stejný průšvih
Na Tvojom odkaze nevidím rozmer bŕzd. A z fotky sa to usúdiť nedá, tam je len vidno, že tie kotúče sú vŕtané.
Ale nejdem sa bez dôkazov hádať, len sa mi javí, že keď TCR prišlo, malo väčšie brzdy ako som mal na svojom GTIP (340mm).
A aj vo všetkých testoch TCR sa píše len o "väčších brzdách" https://www.autorevue.cz/…ali-hned-dvakrat https://auto-mania.cz/…lf-gti-tcr-2019/
"výkonnejších brzdách" https://www.autorevue.cz/…ali-hned-dvakrat alebo "posilnených brzdách" https://www.auto.cz/…si-zabava-127246
aj keď ako na potvoru nikde rozmer kotúčov neviem nájsť.
Avatar - miromen
22. 1. 2024 11:19
Re: Pořád stejný průšvih
Možna se s těma brzdama pletu, ale něco mi řika, že je to tak jak uvadim. Ty rozměry co ty pišeš sedi k dnešnimu CS či R.
A s tim interierem je to prostě realny fakt. Prakticky veškere dily v interieru jsou bytelněji ukotveny než tomu bylo u předchozich generaci. Ať, už jde o středovy panel, palubka, dveřni vyplně atd...i rozborka některych časti ukazuje třeba i to, že u 8g jsou použite kombinačni klipy plast/kov, ktere se daji použit i opakovaně.
Ja si vybavuji jak se třeba u 6g řešila nějaka rozborka interierovych časti a majitele co si tim prošli tak dopředu upozrňovali ať si dopředu pořidi nove klipy, protože byla velka pravděpodobnost, že ty puvodni čistě plast budou již nepoužitelne připadně nebudou mit dlouhou životnost a bude se řešit jejich uvolněni. U 7g se to sice zlepšilo, ale stale to rozhodně nebylo na takove urovni jako je to pravě teď u 8g. Ono se stači posadit do těch modelu a zkusit si pravě bytelnost uchyceni ruznych časti. Když vezmu kontrast tak středovy tunel u 6g byl oproti tomu v 8g vyloženě volny a už při slabšim zatlačeni se ozyval nebo takove dveřni madla, ktere v u 6g skřipaly jen při pohledu na ně a upevněni budiku a časti kolem něj to bylo taky docela smutne.