Ojetá Dacia Logan II je loterií: Zatočíte kolem štěstí?
Dacia Logan často doplácí na pověst blbuvzdorného auta opravitelného kladivem a svářečkou. A do bazarů právě většinou míří kusy po té menšině majitelů, kteří neměli s vozem dlouhodobé plány a zajímal je jen co nejlacinější provoz. Zkusíte si zatočit kolem štěstí?
Teorie říká, že typickým majitelem loganu je pečlivý starší pán, který řídí v přezůvkách a od všeho si schovává účty. A že nikdo se nezajímá o správný motorový olej a zapalovací svíčky víc než právě lidé na Dacia Pikniku. Konstrukčně jednoduchý vůz a k němu majitelé, co se o něj vzorně starají. Nádhera, co víc si přát?
Teď realita
Celý ten krásný plán na nerizikovou ojetinu má dvě trhliny. Ta první je, že zrovna skupina pečlivých a zodpovědných majitelů své dacie zase tak často neprodává. Takže je tu pořád dost slušná šance, že spíš narazíte na kus po mamlasovi, který jezdil čtyři roky na jeden olej a v kufru vylil kýbl primalexu. Protože ještě existuje jiná skupina majitelů, pro niž je to jen bezvýznamný laciný křáp, nejlevnější sluha a pracovní síla. A když jde ještě při současných, přepálených cenách ojetin za něj dostat skoro totéž, co stál kdysi před lety nový, to by byli tuplem hloupí, kdyby šance nevyužili…
Druhá trhlina? Že i na jednoduchém autě jde dost věcí udělat špatně. K tomu se záhy dostaneme.
Takže dobrá rada padne hned zkraje – chcete-li z jednoduchého stroje vytěžit maximum výhod, kupte si dacii novou. Tím získáte nejlepší poměr ceny a protihodnoty. Levné nové auto. S kompromisy, ale velkou šancí, že bude zase o kousek dospělejší než posledně. A hlavně se zárukou a jistotou, že jeho údržbu máte sami od počátku pod kontrolou.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.