Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Omlazené Sandero R.S. se představuje světu. Evropané mohou jen tiše závidět

Stanislav Kolman
Diskuze (20)

Renault na vybraných trzích prodává model Sandero s vlastním odznáčkem. A dokonce nabízí i sportovní verzi R.S., na kterou si ale musíme nechat zajít chuť.

Jak už jste si u nás mohli nesčetněkrát přečíst, na vybraných trzích prodává francouzská automobilka Renault s diamantem ve znaku modely, které z Evropy známe coby Dacie. Týká se to rovněž Jižní Ameriky, kde se nabízí Renault Sandero ve sportovní verzi R.S.. Tento model prošel nově omlazovací procedurou a jde o hodně zajímavé zboží.

Jak informuje server RNews.cz, Renault Sandero R.S. dostává atmosférický dvoulitr o výkonu 111 kW (150 k) a 205 newtonmetry točivého momentu. Pohonná jednotka se pojí výhradně se šestistupňovou manuální převodovkou a logicky se agregát nemusí trápit s žádnými emisními normami. Tohle „ereso“ má pohotovostní hmotnost pouhých 1161 kilogramů a na stovce je za osm sekund. Budete-li pokračovat dále, dostanete se na maximální rychlost 202 km/h.

Úpravami prošla nejen karoserie s výraznějším bodykitem, ale i podvozek či brzdový systém, které jsou nově naladěny na sportovnější svezení. Lehkými úpravami prošel rovněž interiér, jenž dostal sedačky s výrazným bočním vedením.

A teď to nejlepší: v Brazílii koupíte tohoto malého sportovního sympaťáka za v přepočtu 382.000 Kč. Ano, stále je to „jen“ Sandero, v tomhle kabátě se nám ale hodně líbí!

Stanislav Kolman
Diskuze (20)

Doporučujeme

Avatar - xxc
2. 7. 2019 09:01
Re: Proč není...
Stacilo by zakazat predaj aut v EU od znaciek, ktore produkuju emisne nebezpecne auta v inych castiach sveta. Predsa nie je normalne, aby sme tu bojovali o kazdy gram co2 a hned vedla si staty a ich obyvatelia robia, co chcu.
2. 7. 2019 07:33
PORNO, SEX a TENIS!
Kdykoliv se podívám na příspěvky na ACZ za poslední měsíc, tak si připadám, jako bych vlezl do potravin a na místě, kde se prodává pečivo jsou vystavené robertky, důtky a latexové oblečky.
Nejenže klesá úroveň diskuzí, počet příspěvků se limitně blíží i pod zajímavými články desetině původních počtů, ale redakce snad ještě musí brát bakšiš od spamerů inzerujících tu sázky, jindy zase sex.

Hodně smutné a autoforum.cz připomínající. Z klenotu ACZ, tedy diskuzí, kdysi steaku z mladého argentinského býčka mezi auto weby v ČR, se stala nechutná kejda typu ÚHO.

Míní se tím redakce zabývat, nebo to nechá dohnít a diskutéři se přesunou třeba na autorevue, kde naopak diskuze vzkvétají?
1. 7. 2019 20:41
Re: Původně jsem chtěl být jedovatý
Jo souhlasim, zvlášt v té černé vypadá vážně pěkně, zvenku zajímavý styling, uvnitř čisto a uklizeno, atmo 2.0l pod kapotou - takový hot hatch ze staré školy. Alespoň někde je ještě svět v pořádku a ne Evropa plná zelených mozků v EP. S prominutím kur*í celý automobilový průmysl a vnucují nám elektrošuplíky, udušeneé motory s dlouhými převody, DPF a GPF, plno el. kurvítek atd... Obě Ameriky na to smahnou :-)
1. 7. 2019 20:32
Re: Proč EU musí být...
Každý Daciák se dřív, nebo později, z diskusí o svém vozidle dozví, že systém SS a debilní (ne)dobíjení, které musí do aut cpát výrobce jak smyslů a pudu sebezáchovy zbavený, se odpojí šedým konektorem na baterce. A je po problému, auto dobíjí baterku klasicky, jak má, SS je trvale deaktivován a neotravuje. Můj předpoklad je, že baterka při odpojedném konektoru (tj. při správném dobíjení a při nepoužívání systému Start/Stop) vydrží dvojnásobek životnosti a startér, dimenzovaný na SS, hravě přežije auto.
Na servisku, nebo na TK, se konekor zas k baterii zapojí, po kontrole vypojí. V praxi mnohokráte vyzkoušeno, tisíce děkovných dopisů. Jak prosté, milý Watsone, totiž Cicero.
Avatar - beibej
1. 7. 2019 19:09
Re: Přejít na Badoo.red
UMÍTE H 0 V N 0 :no: