Opel Antara 2011: Kosmetické a technické retuše
Facelift Opelu Antara se očekával už pro říjnový autosalon v Paříži. Šéfové koncernu GM se ale rozhodli odhalit modernizovanou podobu jen u Chevroletu Captiva, sesterský Opel Antara si na zveřejnění faceliftované podoby počkal až do dnešního dne.
Změny na exteriéru jsou mnohem menší, než se dalo očekávat vzhledem k rozsahu maskování u testovacích prototypů a zcela nové přídi u Captivy. Facelift se tedy omezuje jen na novou masku chladiče, která nese logo z Insignie a Astry, a přepracovaný přední nárazník. Přední mlhovky se přesunuly ze spodních rohů nárazníku do vyšší pozice a dostaly výraznější orámování.
Další úpravy zahrnují novou grafiku zadních světel, nová příplatková 19palcová kola, modifikovanou grafiku přístrojového štítu, změny v osvětlení interiéru a přepracovanou středovou konzolu.
Nové motory jsou sdílené s Capitvou a splňují Euro 5. Zážehový 2,4 Ecotec posílil ze 103 na 125 kW a dostal variabilní časování sacích i výfukových ventilů. Turbodiesel 2,0 CDTI (93 a 110 kW) nahrazuje 2,2 CDTI (120 a 135 kW).
K výrazně posíleným motorům Opel přidá nové šestistupňové převodovky (manuální a automatickou). Zážehový 2,4 Ecotec a slabší turbodiesel 2,2 CDTI (120 kW) budou dostupné s pohonem předních kol nebo 4x4, silnější provedení 2,2 CDTI má standardně poháněna všechna kola.