Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Astra se v roce 2006 představí i jako kupé-kabriolet

Ondřej Láník
Diskuze (5)
Po pětidveřovém hatchbacku, verzi Caravan a třídveřové sportovně laděné verzi, chystané na začátek roku 2005, se nový Opel Astra představí i jako atraktivní kupé-kabriolet...

Tisková zpráva Opel:

Po pětidveřovém hatchbacku, který byl před několika dny oficiálně uveden i na tuzemský trh, kombi verzi Caravan, jež se objeví ještě ve druhé polovině tohoto roku a třídveřové sportovně laděné verzi, chystané na začátek roku 2005, se nový Opel Astra představí i jako atraktivní kupé-kabriolet se skládací střechou ovládanou elektro-hydraulickým mechanismem.

I když koncern General Motors byl velmi spokojený s kvalitou předchozích modelů Astra Coupé a Astra Cabrio, vyráběných dosud u renomované italské karosárny Bertone, nová Astra kupé-kabriolet, která ještě nemá ani oficiální jméno, se bude vyrábět v belgickém závodě automobilky Opel v Antwerpách. Díky tomuto rozhodnutí bude mít Opel jednak bezprostřednější možnost kontrolovat a řídit výrobu a samozřejmě také lépe vytíží vlastní výrobní kapacity.

Závod automobilky Opel v Antwerpách rozjel jako první z provozů General Motors výrobu Aster nové generace, a to už 5. ledna tohoto roku. Opel plánuje jen v Belgii v tomto roce vyrobit asi 245 000 nových Aster. V srpnu tohoto roku se rozběhne výroba kombi verzí Astra Caravan a v lednu příštího roku začnou z výrobních linek sjíždět i třídveřové modely Astra. Pro zvládnutí tohoto náročného programu byla už v roce 2002 zdvojnásobena kapacita lisovny, která nyní zpracovává na 80 000 tun oceli ročně.

Od oficiálního uvedení nové Astry na evropský trh koncem března tohoto roku registruje Opel už více než 80 000 závazných objednávek na nový model od zákazníků z celé Evropy. Mimořádnou kvalitu nového modelu potvrdila řada uznávaných nezávislých průmyslových autorit, Opel si od nové Astry slibuje výrazné posílení svých pozic na evropském trhu.

Na snímcích ve fotogalerii je studie třídveřové Astry GTC Genève.

Ondřej Láník
Diskuze (5)