Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Corsa: Designový facelift

Diskuze (16)
Půl roku po aktualizaci techniky, přichází Opel s modenizací vzhledu Corsy.

Letos na jaře představil Opel Corsu s novým naladěním podvozku a modernizovanou paletou motorů. Teď je čas na modernizaci tváře klíčového malého modelu, tedy facelift.

Corsa dostala retuše masky chladiče, kde se objevuje druhá chromovaná lišta, a k tomu výraznější grafiku předních projektorových světel. Přední nárazník nese širší středový otvor a nové mlhovky dostanou vertikálně orientované rámečky.

Zadní pohled odhaluje, že zde se žádné změny nekonají. Zůstávají zachovány všechny detaily, včetně rozdílné grafiky světel u tří- a pětidveřové verze.

Corsa OPC bude mít záď také nezměněnou, úpravy přední části karoserie kopírují změny na standardním provedení jen ve dvou detailech: maska chladiče dostane také dvojitou lištu (ovšem v barvě karoserie) a přední světla přejdou na novou grafiku. Přední OPC nárazník je ovšem ten samý, jako se montoval dosud.

Na německém trhu mimořádně populární Color Line edice (tvoří 20 % německých objednávek) dostávají zelenou pro celoevropký prodej, což může Corsu vyprofilovat jako mladistvější malý hatchback v porovnání s hlavním konkurentem VW Polo. Designová sada spočívá v černě lakované střeše, krytech vnějších zpětných zrcátek a černě lakovaných 17palcových kolech s vysokým leskem, to vše v kombinaci s výraznými odstíny barev karoserie.

Nově bude dodáván Linea-pack obsahující velké bílé nebo černé pruhy na karoserii a 17palcová kola v identickém odstínu i pro další verze.

Jako alternativu ke konzervativním interiérovým dekorům začne Opel nabízet výrazné provedení Tabasco Orange a Steel Blue. Exteriér bude možno objednávat v nové bílé barvě Guacamole, nebo chytlavé zelené Grasshopper. Špičková výbava Cosmo dostane nový středový panel v šedém provedení s vysokým leskem a exkluzivní embosovaný vzor potahů sedadel. Nové dekory a materiály ale mají i všechny ostatní výbavové stupně.

Upgrade potkal konečně i navigační systémy. Nová vestavěná navigace Touch & Connect má pětipalcový displej s 2D a 3D zobrazením, navigační data na SD kartě, možnost zvolit nejen rychlou nebo krátkou, ale taky ekologickou trasu. Počítá se s plnou podpotou iPodů, připojením paměťových médií přes USB konektor a telefonováním přes Bluetooth.

Jedinou motorovou inovací po velkém jarním přepravování palety je nyní zavedení systému stop/start pro motor 1,3 CDTi (70 kW). Díky tomu se dále snížila kombinovaná spotřeba z 3,7 l/100 km na 3,5 l/100 km (třídveřová Corsa EcoFlex), resp. na 3,6 l/100 km (pětidveřová verze).

Nabídka motorů je teď tvořena zážehovými jednotkami 1,0 12V (48 kW), 1,2 Ecotec (63 kW), 1,4 Ecotec (74 kW) a turbodiesely 1,3 CDTI ve verzích 55 a 70 kW. Corsa OPC si ponechává stávající motor – 1,6 Turbo se 141 kW.

Corsa se v posledních letech prodává ve 400 tisících exemplářů ročně.

Diskuze (16)
27. 11. 2010 14:09
Re: Táto Corsa...
Corsu ten facelift decentně omladil a navíc od začátku vypadá o dost lépe, než 'domácí' konkurence...
25. 11. 2010 16:53
Re: palubka
ve skutecnosti je to hodne mekcenej plast, opravdu mekkej, prijemnej na dotek a hrubost neni takova, jak se zda na fotografiich...
24. 11. 2010 23:48
Re: Pekna, ale...
Nj to máš pravdu, ale i když je toto prcek, tak ta multimedialni čast muže byt tahakem v jakemkoli aute, kdyz je to tak pokupě hezky.
24. 11. 2010 22:40
Re: Pekna, ale...
No nemyslím si, že auto tejto cenovej kategórie bude zrovna ťahák pre zlodejov. To už by musela byť aspoň Octavia, alebo Passat, keď nie drahšie BMW atď.
24. 11. 2010 19:26
Pekna, ale...
Design je nadherny, ale co sakra dela ta nova navigace uvnitr? proc nenechali oddeleny display a tlacitka jak u vsech predchozich modelu. Mozna rikam blbost ted, ale neni to vetsi tahak pro zlodeje?