Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž: Facelift Subaru Legacy - doplněno!

Ladislav Čermák
Diskuze (59)
Na pařížškém stánku se mj. představí omlazené Subaru Legacy

Subaru Legacy modelového roku 2007 přichází s několika vylepšeními. Na první pohled patrné jsou nevelké korekce obou konců auta a nárazníků a nové vzory litých kol. Vrcholný šestiválec Spec. B navíc obdrží bojovný přední spoiler a aerodynamický nástavec konce střechy. Ještě více se ozvláštní SUV Outback, které dostane mj. zcela novou masku s tenkými chromovými lamelami. Několik nevelkých změn se odehrálo i v interiéru, provedená vylepšení odpovídají obvyklým omlazovacím faceliftům v polovině modelového života. Standardem je nyní dvouzónová klimatizace, měnič na 6 CD s přehráváním mp3, xenonové světlomety, mlhovky a hlavové airbagy. Třílitr se samočinnou převodovkou získá řazení motýlky na volantu. Některé modely obdrží ambientní osvětelní ze stojánku na nápoje a součástí výbavy bude také oboustranný koberec do zavazadlového prostoru - z jedné strany tkanina a z druhé odolná pryž.

Technika zůstala nezměněna až na jednu důležitou výjimku - i na evropský trh se dostanou třílitrové šestiválce, standardně vybavené třírežimovým voličem jízdního stylu SI-DRIVE, který upravuje charakteristiky řídicí elektroniky motoru a samočinné převodovky, pokud je instalována. Cílem je jednak co nejhospodárnější využití výkonu v ekonomickém módu "Intelligent", díky němuž lze ušestřit až 10 % paliva, jednak co nejpřímější reakce na řidičovy povely v režimu "Sport", případně jako "Sport Sharp" chování, co nejbližší sportovnímu vozu. Tato utilita, představená již v dubnu v New Yorku, bude standardem pro šestiválcové Legacy. Všechny Legacy '07 by měly lépe sedět díky nově naladěnému pérování.

Do Evropy se počínají pařížským autosalonem také oficiálně dostane velké SUV B9 Tribeca, Subaru se pochlubí i prototypem Imprezy WRC 2006 a Imprezou pro francouzskou policii.

Ladislav Čermák
Diskuze (59)
20. 9. 2006 18:56
Re: legacy vs. passat
Chápu tě. Ty jistě ale chápeš zase ty, kteří pořídí Apoštola... o tom to je... volba podle priorit volitele.
20. 9. 2006 18:36
Re: legacy vs. passat
Myslím, žes to vzal všechno teď moc hákem. Pokud stavíš proti Apoštolovi Subaru, pak nejspíš Legacy a pokud Hondu, pak Accord. Legacy je koupitelné prakticky s dvěma motory... při fatálním problému, totiž při absenci nafty... opravdu úchvatná nabídka. Subaru je Japonská obdoba Volvo... v tom pohledu, že obě značky jdou svou specifickou (možná až vyjímečnou) cestou. Volvo jsme probrali včera pod Volvem, dnes můžem probrat Subaru. Subaru je prioritně zaměřené na jezdce sportovnějšího charakteru, zejména tedy užíváním trvalého pohonu všech kol a silnými benzínovými motory. Jestli se nedá mezi něčím rozhodovat, pak je to mezi Apoštolem a Legacy. Neznám jediného člověka, který by řešil tohle dilema. Neboť Apoštol stojí na jiném pólu střední třídy. Nikoliv horším, nebo, jak neskutečně píšeš pro blby. Je to tradičně konzervativní produkt klasické mainstreamové evropské značky, který nejen vizáží, ale zejména praktičností vykrývá zásadně širší spektrum zájmu spotřebitelů, než-li Subaru. Tomu také odpovídají prodeje. Tedy nikoliv lepší/horší, nýbrž praktičtější, to tu určuje počty prodejů Apoštola a Legacy. Asi jsi to nedomyslel, čerte, ale obě značky maj své místo na nebi, a ani jednu nekupuje ten tvůj blb. Ostatně až jednou budeš připraven utratit za auto kolem milionu, asi ti dojde, že tyhle peníze každý (každý) investuje po velmi bedlivé úvaze. Co se týče Hondy, pak je její postavení v Evropě blíže, než-li Subaru, Accord je velmi povedený vůz, a oproti Subaru nabízí v Evropě naftu... to z Accorda dělá přitažlivější volbu, než-li ze Subaru. P.S. Myslím, že by ses tu měl velmi zřetelně omluvit majitelům Passata... protože takový sprostý soud o majiteli jakéhokoliv auta jsem tu nikdy nečetl :no: :no:
4. 9. 2006 18:46
Re: Je ta takové nějaké divné...
Souhlas. Vypadá na auto své třídy... před deseti lety, ovšem...