Peugeot 206+ skončí, bude 207+?
Peugeot 206 se jako nástupce modelu 205 představil v roce 1998 a převzal po něm žezlo nejprodávanějšího modelu své značky. V roce 2009 měl\ premiéru modernizovaná verze 206+, který přinesl první výraznější změny v designu předních partií.
Malý hatchback v nabídce své značky na evropském trhu figuroval mezi modely 107 a 207 až do letošního roku. Nyní jsou ovšem jeho dny údajně sečteny a s nástupem zcela nového Peugeotu 208 tento populární model opustí evropské showroomy.
Server Autoweek informoval o tom, že v Holandsku od 1. dubna nelze zadávat objednávky na 206+ do výroby a doprodávají se poslední skladové kusy. S koncem tohoto oblíbeného modelu vyvstává otázka, zda na jeho místo nastoupí model 207+.
Příchod takto označeného modelu by byl poměrně logickým krokem, který praktikují i jiné automobilky. Mezi ně patří například Renault s Cliem Storia nebo Fiat, který svým zákazníkům nabízí třetí ale i druhou generaci Pandy.
Podle serveru Autoweek k tomuto kroku ale nedojde, protože 207 dosáhl jen jedné třetiny prodejních výsledků modelové řady 206, která oslovila 6,8 milionu zákazníků. V Holandsku pak navíc stejně jako v případě 206+ od 1.dubna nejde zadávat objednávky na nové vozy řady 207 do výroby. V nabídce zde prozatím zůstávají 207 SW a 207 CC, za něž Peugeot prozatím nemá adekvátní náhradu.
Podle neoficiálních informací se tedy nástupce modelu 206+ v podobě 207+ nedočkáme. Nastoupí místo nich Peugeot 208. Historie hatchbacků 206 a 207 se tak s největší pravděpodobností letos v Evropě uzavře, ale model 206 bude i nadále pokračovat v Jižní Americe, Číně a Íránu, zatímco 207 by měl být vyráběn v Malajsii.