Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 307 Break a 307 SW již v prodeji

Libor Zezulka Libor Zezulka 15. 5. 2002 • 22:39
10
Zobrazit náhledy (10)
Peugeot 307 Break Peugeot 307 Break Peugeot 307 Break Peugeot 307 Break Peugeot 307 Break
Ve čtvrtek 16. května se začnou prodávat dvě nové varianty francouzského "sběratele ocenění" – Peugeotu 307. Půjde o modely 307 Break a 307 SW.

Přestože jsou modely 307 Break a 307 SW téměř identické, a ve srovnání s hatchbackem 307 neméně designově zdařilé, Peugeot je prezentuje jako samostatné řady, přičemž SW je prakticky luxusní Break, ovšem s řadou změn nad rámec běžný u obvyklých špičkových verzí. Rozdíl mezi nimi a klasickou třistasedmičkou není jen v délce zadního převisu (+ 120 mm), tvaru karoserie, velikosti zavazadlového prostoru (503 l) a jeho variabilitě. Break i SW totiž mají také delší rozvor, a to 2708 mm (+ 100 mm), což zvětšuje prostor pro nohy cestujících vzadu.

Modely Break i SW se dodávají se čtyřmi motory, Break má k dispozici jednotky 1,4 l/55 kW, 1,6 l/80 kW, 1.4 HDI/50 kW a 2.0 HDI/66 kW. „Esvéčko“ nemá v nabídce čtrnáctistovku, zato se ale může pochlubit zážehovým dvoulitrem o výkonu 102 kW. Chybí mu také jednotka 1.4 HDI a namísto ní disponuje 81kW přeplňovaným zážehovým dvoulitrem HDI.

Pokud jde o rozdíly mezi oběma modely, zvenku se SW odlišuje především díky panoramatické skleněné střeše, ale má též kliky dveří, lištu nad SPZ a střešní ližiny vyvedené v kovovém dekoru. Uvnitř verze SW nalezneme vzadu samostatnou trojici sedadel, přičemž ty krajní lze umístit i do úchytů v zavazadlovém prostoru, a vytvořit tak třetí řadu. Sedadla do třetí řady lze též dokoupit, a lze tedy získat až sedmimístnou konfiguraci interiéru, vyhrazenou dosud spíše pro velkoprostorové automobily. SW má také kaskádovitě umístěné jednotlivé řady sedadel. Výrazný rozdíl je pochopitelně také v úrovni standardní výbavy. Break lze pořídit tradičně ve verzi XR a XR Présence, SW má pouze jediné, a vrcholné provedení.

Tato strategie se pochopitelně promítá v ceně obou modelů. Zatímco Break je ve všech verzích jen o 30 000 dražší, než pětidveřový hatchback a začíná tedy na ceně 450 000 korun za 1.4 XR, nejlacinější 1.6 SW přijde na 580 000 Kč a vrcholí cenou 680 000 korun za 2.0 HDI/81 kW. Nejdražší Break 2.0 HDI/66 kW stojí 565 000 korun.

Blíže se těmto velmi si blízkým, a přesto tak odlišným vozům budeme věnovat později v rubrice Představujeme.

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku