Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 308 SW: ceny na českém trhu, už žádný Break

Ondřej Láník Ondřej Láník 25. 6. 2008 • 17:38
30
186
Zobrazit náhledy (30)
Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308
4,5 m dlouhé až sedmimístné kombi odvozené od hatchbacku 308 ponese už jen urozenější jméno 308 SW. Jednodušší verze Break, která byla dosud u řady 307 nabízena paralelně, z ceníků zmizí. Alespoň na oko.

Peugeot dnes představil novinářům nabídku nových kombi 308 SW pro český trh. Jeden z největších modelů v nižší střední třídě se bude prodávat za ceny o 17 až 25 tisíc korun vyšší než u podobně vybavených hatchbacků. Prostorné kombi přijíždí stejně jako hatchback s paletou moderních zážehových motorů vyvinutých ve spolupráci s BMW. Pozornost zákazníků ale bude tradičně více přitahovat motory HDi. Verze N1 se připravuje a už během léta by měly být k objednání. Půjde o čtyř i pětimístné varianty.

Místo dvou paralelních verzí 307 SW a 307 Break zůstane tentokrát u jediné 308 SW. Pod písmeny SW se dosud prodávaly verze s velkoplošným prosklením střechy a kdo nic takového nepotřeboval, zvolil jednodušší Break. Teď je takové auto možné vybírat v nabídce dvou prvních výbavových stupňů: Confort a Confort Pack. Vyšší výbavy Premium a Premium Pack jsou plnohodnotným 308 SW, jak jej zákazníci znají.

Peugeot 308 SW na Auto.cz
První jízdní dojmy: Peugeot 308 SW

Základní výbava Confort je v ceníku dočasně, protože zacílení řady 308 směřuje na movitější klientelu, která již dnes volí převážně lépe vybavené verze. Za 439.900,-Kč dostanete u Peugeotu sice 4,5 m dlouhé pětimístné kombi, ale pouze se čtyřmi airbagy, střešními podélníky, elektricky ovládanými a vyhřívanými zrcátky, dálkově ovládaným centrálním zamykáním a elektricky ovládanými okny, ale za klimatizaci i rádio budete muset připlácet.

Snadno se tak dostanete k výbavě Confort Pack, která je sice o 40 tisíc dražší, ale klimatizaci i rádio už máte v ceně a navíc jsou kryty zrcátek a kliky lakovány v barvě karoserie. Až od této výbavy je možné objednávat stabilizační systém, ale je za něj také potřeba zaplatit (15.000,-Kč), tak jako u ostatních dražších výbav. Ze zajímavých příplatkových položek jmenujme dvouzónovou automaticky regulovanou klimatizaci (+11.000,-Kč) a vyhřívaná přední sedadla (+5.000,-Kč). V cenové kategorii kolem půl milionu korun se ale zdá příplatek za hlavové airbagy (+10.000,-Kč) již nepatřičný.

Peugeot 308 SW - zážehové motory
Motor1.4 VTi1.6 VTi1.6 THP1.6 THP1.6 THP
Zdvihový obj. [cm3]13981598169816981698
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Převodovka5M5M (4A)4A6M6M
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]70/600088/6000103/5800110/5800110/5800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]136/4000160/4250240/1400240/1400240 (260)/1600
Max. rychlost [km/h]178189 (182)(199)209215
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,412,0 (14,0)(12,6)10,99,9
Komb. spotř. [l/100 km]6,77,1 (7,7)(8,2)7,57,8
Cena Confort [Kč]439.900,-----
Cena Confort Pack [Kč]479.200,-504.200,----
Cena Premium [Kč]-549.900,-584.900,-594.900,--
Cena Premium Pack [Kč]-604.900,--649.900,-704.100,-

Skokem o 45 tisíc Kč se dostanete na Peugeotovu výbavu Premium. Vedle předchozích položek dostanete v balíčku také velkou prosklenou střechu Cielo, střešní podélníky s chromovanou povrchovou úpravou, rádio s CD i MP3 přehrávačem, trojicí samostatných sedadel ve druhé řadě, elektricky ovládanými skly vpředu i vzadu. Vzhled vylepšuje sportovnější tvarování předního nárazníku a 16palcová kola z lehké slitiny. Za příplatek lze mít kola 17palcová (+6.000,-Kč) i 18palcová (+12.000,-Kč). Uvnitř verze Premium je již standardně kožený volant a loketní opěrka.

Kdo přihodí dalších 55 tisíc dosáhne na výbavu Premium Pack v níž je navíc kolenní airbag pro řidiče, automatické stěrače, elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, dvouzónová klimatizace nebo samostatně otevíratelné okno víka zavazadlového prostoru.

Peugeot 308 SW - vznětové motory
Motor1.6 HDi1.6 HDi2.0 HDi
Zdvihový obj. [cm3]156015601997
Válce/ventily4/44/44/4
Převodovka5M6M6M (6A)
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]66/400080/4000100/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]215/1750240-260/1750320-340/2000
Max. rychlost [km/h]174185202 (197)
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,012,511,1 (11,7)
Komb. spotř. [l/100 km]4,95,15,9 (7,1)
Cena Confort [Kč]489.900,---
Cena Confort Pack [Kč]529.200,-572.700,--
Cena Premium [Kč]574.900,-618.400,-670.900,-
Cena Premium Pack [Kč]-673.400,-725.900,- (760.900,-)

Dnes zveřejněné ceny Peugeotu 308 SW zohledňují zřejmě skutečnost, že na o třídu větší 407 SW sice možná do délky ztrácí 26 centimetrů, ale v zavazadelníku třistaosmičky se budou kufry cítit o poznání volněji. Kdo chce více než pětimístnou verzi, může pro úrovně Premium a Premium Pack přikoupit jedno nebo dvě vyjímatelná sedadla do třetí řady, každé po devíti tisících korun.

Témata
28. 6. 2008 13:12
Re: Báječné a pohodlné auto
Az budes potrbovat jezdit dal,pochopis....ale neberu ti to..To je jeden z rozdilu mezi zakaznikama Nemecka,Francie a Japonska..podvozek..
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 22:09
Re: Báječné a pohodlné auto
Já si auto kupuju pro jízdu po ČR, protože jsem Čech. A tvrdý podvozek a la Astra je pro jízdní pohodu asi jako jet na žebřiňáku, ten má taky tuhé odpružení, doporučuji zkusit
Avatar - T613
27. 6. 2008 21:52
Re: Value fo money
takže je to auto na dvě věci :-!
27. 6. 2008 21:46
Re: Value fo money
Na prumerneho retrivra staci, na vlcka je lepsi privesny vozik >:-[]
27. 6. 2008 11:55
Re: Báječné a pohodlné auto
Je pravdou,ze D1ka neni pro Astru zadny med,ale podvozek ocenis,kdyz jezdis po evrope,tam bejvaj dalnice OK a prave tvrdost podvozku jeste pridava jizdni pohode...alespon z meho pohledu,kazdy mame jinej zadek :)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku