Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 407 Coupé 3,0 V6 HDi: Vrchol modelové řady za 1,19 mil. Kč

Ondřej Láník Ondřej Láník 29. 9. 2009 • 03:38
58
16
Zobrazit náhledy (58)
Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407 Peugeot 407
Český dovozce zúžil nabídku motorizací 407 Coupé na jediný - nejsilnější - model v nabídce.

Ve Francii jakoby rezignovali na výrobu silných zážehových jednotek už před lety. Vše podstatné, co z této automobilové velmoci Evropy přichází, obvykle pohání naftové motory.

Ani po příchodu Laguny Coupé nehodlá Peugeot v kategorii dvoudveřových neprémiových kupé házet flintu do žita. Modernizace 4,8 m dlouhého dvoudveřového Gran Turisma, které je na trhu od roku 2005, je ve znamení naftových jednotek. Zájemci lví kupé s vůní benzinu dnes mají jedinou možnost - letitý na komfort orientovaný vidlicový šestiválec 3,0 V6 se 155 kW. Ani ten se však na český trh už nedováží.

Omluvným gestem Peugeotu vůči ekologicky smýšlejícím aktivistům je zachování klíčové čtyřválcové motorizace 2,0 HDi. Její kombinovaná spotřeba 5,2 l/100 km může směle konkurovat výrobkům mnichovských motorářů a jde tak o horkého adepta na nejprodávanější motorizaci modelové řady. Proti dosavadním dvoulitrům je tento motor výkonnější (120 kW při 3750 min-1) a má točivý moment 340 Nm dostupný mezi 2000 a 3000 min-1. Stejně jako u zážehového třílitru i v jeho případě platí, že jej v českém ceníku nenajdete. Co v něm tedy zbylo? Jen to nejsilnější.

Nositelem prestiže a velkého stylu bude při morálním zastarání řady 607 (premiéra se odehrála již ve Frankfurtu 1999) nově model 407 Coupé 3,0 V6 HDi. Modernizovaný šestiválec, který jsme představili již při příležitosti uvedení uvedení v Citroënu C5, má 177 kW při 3800 min-1 a 450 Nm mezi 1600 a 3600 min-1.

S přenosem takové porce síly na přední kola bývá problém, ale Peugeot vybavil celou řadu 407 ji před lety mimořádně vyspělým podvozkovým aparátem, který neduhy této koncepce omezuje na technicky dosažitelné minimum.

Cena 1.190.000,-Kč je nastavena sebevědomě. Standardní provedení sice obsahuje kompletní bezpečnostní výbavu, tlumiče s variabilní charakteristikou, soundsystem JBL, 18palcová kola z lehkých slitin, xenonové světlomety nebo kožené čalounění interiéru, ale konkurenční Renault Laguna Coupé je se vznětovým šestiválcem k dispozici už za 959.900,-Kč s podobnou výbavou a mírně lepšími dynamickými parametry.

Peugeot 407 Coupe - přehled modelové řady (2009)
Motor3,0 V62,0 HDi3,0 HDi
Převodovka6A6M6A
Zdvihový objem [cm3]294619972992
Válce/ventily6/44/46/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]155/6000120/3750177/3800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]290/3750340/2000-3000450/1600-3600
Max. rychlost [km/h]235210245
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,79,17,7
Komb. spotřeba [l/100 km]10,25,47,2
Pohotovostní hmotnost [kg]163715321706
Cena [Kč]--1.190.000,-

Témata
Avatar - Plautus
29. 9. 2009 18:32
Re: prestrelili
čítaš Johnnny? v prípade MB a BMW nepíšem o cenníkových cenách v ČR...v DE zoženiem modely od uvedených výrobcov so zodpovedajúcou motorizáciou tejto v Peugeote za cca 40tis. € +- nejaké drobné (skôr +), zostáva mi stále 5.700 na dovybavenie...nepíšem o jazdenkách...
29. 9. 2009 17:21
Re: prestrelili
999 999,- + možnost dokoupení "něčeho" by vypadalo úplně nejlíp.
29. 9. 2009 17:12
Re: P 407 Coupe
Jak jsem řekl, MB si musíš "dokoupit", BMW v podstatě ne, pokud jde o jízdní zážitky. 7G je pomalejší, dokud ho nepřestaví AMG a steptronic nepřekonatelný. Na pažouta to bude jistě vrchol.
Avatar - Ghostyx
29. 9. 2009 16:27
Re: P 407 Coupe
Netvrdim, ze ne, je to kazdopadne autak na vysi, ale preci jenom leta jiz jsou znat a ty dlouhe previsy, no jak jen to rici, nebyly nejstastnejsim resenim uz od zacatku... ;-\ O ergonomicky "nepritazlive" palubovce netreba ani mluvit, ale to je treba jenom muj subjektivni nazor.
Naopak nedavno jsem videl nekde na parkingu stat novy P308 Coupe Cabriolet v bile perletovce a ver tomu, ze jsem z neho nemohl dloooouho, ale opravdu dlouho spustit oci, jak je to krasnej autak (snad jeden z nejhezcich vubec!). A ten vnitrek v cervene kuzi? No docela bomba! Nemit doma jiz dve hodne silny kary, tak bych o nem mozna i nekdy uvazoval, pokud by tam byl treba nejaky slusnejsi motor a lepsi prevodovka... ;-) Jsem spis zvedavej ale na verzi RCZ... :-!
Avatar - Perun
29. 9. 2009 15:57
Re: P 407 Coupe
Hm, cena je opravdu ambiciozní... Jenže reálná cena je o poznání zajímavější a ubere jedno desetinné místo.

330d v coupé je dynamicky pochopitelně úplně jinde a řidič za jeho volantem zažije víc... Všeho, včetně hluku.. Na sto procent to sice nevím, ale už jsem klasickou 330d jel, čili to v coupé asi dramatické jinak nebude...
Zkrátka, kdybych si měl vybrat, v čem si sřihnu tu "legendární" cestu manažerů do Paříže a zpět a měl volit nějaké běžné GT (nepočítám sem extraligu typu Astona atp.), byla by to buď A5 (asi vrchol třídy), nebo právě 407 Coupé.
BMW je sice jiná liga, ale spíš řidičsky, Mercedes mě překvapil spíš nepříjemně (co dělají vzadu ty nezakryté šrouby u podlahy, proč to na kanálech vrže, bože, proč to tomu 7G tronicu tak strašně trvá?)
Audi se ale v případě A5 opravdu vytáhlo :yes: Žádnej sporťák, ale pohodlný, tichý, kultivovaný a silný GT (a taky za to platíš). Takže jediná výtka k Audi směřuje do nijak dramaticky prostorného interiéru. Oproti MB je to vzadu ale zázrak.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku