Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot otevřel nejmenší dealerství na světě. Vejde se do telefonní budky!

David Bureš
Diskuze (1)
V době internetu automobilky hledají různé netradiční způsoby, jak prezentovat zákazníkům své vozy. Peugeot to zkouší nejmenším dealerstvím na světě.

Automobilový svět prochází významnými změnami, což neplatí jen pro samotná auta, ale také pro styl jejich prodeje. Jednotliví výrobci to zkouší s virtuálními showroomy nebo prodejem přes internet. A právě s tím souvisí i novinka Peugeotu, nejmenší dealerství na světě, které se vejde do telefonní budky! Francouzská značka si tudíž myslí, že automobilová prodejna se obejde bez skutečného auta.

„Ještě před několika lety proces nákupu nového auta vyžadoval četbu vytištěných materiálů a návštěvy množství prodejen. Dnes už však lze provést takřka odkudkoliv, třeba z telefonní budky, a to navzdory tomu, že auto je pro množství lidí druhý největší nákup v jejich životě,“ prohlašuje David Peel, jednatel britského zastoupení Peugeotu.

Neobvyklý prodejce otevřel v anglickém Londýně, a to na náměstí Russell, které se nachází nedaleko Regent’s parku. Umístěn je v typické londýnské telefonní budce K6 v charakteristické červené barvě, která je pouze doplněna o nápisy Peugeot a fotografie nabízených modelů francouzské značky. Otevřeno je od sedmi ráno do půlnoci.

Prodejní prostor je tedy maličký, dealerství se rozkládá na pouhém 0,8 m2. Uvnitř je vedle židličky pro zákazníka vlastně jen tablet, pomocí něhož se lze připojit k internetovému portálu, který poskytuje informace o nabízených modelech a možnosti financování. Prostřednictvím tabletu je možné si auto také nakonfigurovat a rovnou i objednat.

„Maloobchodní krajina se stále mění a spotřebitelé mají rádi svobodu a flexibilitu, kterou jim přináší online nákup. Internetové objednání umožní našim zákazníkům rozhodnout se o nákupu ve svém vlastním čase a vlastním prostoru,“ odhaluje výhody online nákupu Peel.

Nejmenší automobilový showroom světa je tak ve výsledku propagace online pořízení auta, které Peugeot v Británii spustil v lednu. Navzdory všem zmíněným výhodám ale francouzská značka přesto dokazuje, že bez návštěvy tradičního dealerství se zákazník neobejde. V rámci online objednávky totiž klientovi nabídne návštěvu klasického showroomu, aby si mohl konkrétní auto prohlédnout ve skutečnosti a projet se s ním. A na to zatím žádný internetový portál nestačí...

David Bureš
Diskuze (1)
7. 9. 2017 16:56
..
Na námestí Russell Square..