Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche představilo Taycan GTS. I v nové karosářské verzi Sport Turismo

Jan Zajíc Jan Zajíc 18. 11. 2021 • 02:42
52
4
Zobrazit náhledy (52)
Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo Porsche Taycan GTS Sport Turismo

Porsche rozšiřuje nabídku verzí elektrického modelu Taycan o dvě provedení s přídomkem GTS.

Zkratka GTS znamená Gran Turismo Sport a tradičně označuje verze, které kombinují sportovnost s luxusem a každodenní použitelností.

V případě Taycanu se GTS výkonově zařadí mezi varianty 4S a Turbo. O pohon se starají dva elektromotory o kombinovaném výkonu až 440 kW. I díky čtyřkolce se novinka dostane z nuly na stovku za 3,7 sekundy, nejvyšší rychlost činí 250 km/h.

Elektromotory energii čerpají z 93,4kWh baterie, která má zajistit dojezd až 504 kilometrů. GTS je tak prvním Taycanem, u něhož Porsche slibuje více než 500km dosah.

Vůz je vybaven specificky naladěným adaptivním vzduchovým odpružením a za příplatek ho lze doplnit o natáčení zadních kol. Za zmínku stojí také šestipístkové přední brzdové třmeny kombinované s kotouči o průměru 390 mm, vzadu jsou kotouče 358milimetrové. V ceníku najdeme i brzdy karbon-keramické. Kola jsou 20palcová.

Taycan GTS dostal i několik exteriérových prvků z balíčku SportDesign a vylepšený interiér.

Společně s klasickým Taycanem Porsche představilo provedení GTS u nové karosářské verze Sport Turismo, kterou si můžeme představit jako více na silnici orientované Cross Turismo. Jde tedy o sportovně střižený kombík, výrobce jej však zbavil všech "terénních" exteriérových doplňků.

video

Po technické stránce je GTS Sport Turismo stejné jako méně praktický Taycan GTS.

Obě varianty k prodejcům dorazí na jaře příštího roku, v Německu ceny začínají na 131.834 eur (asi 3,32 mil. Kč) za Taycan GTS, GTS Sport Turismo startuje na 132.786 eur (zhruba 3,35 mil. Kč).

Související články

Témata
19. 11. 2021 10:54
Re: Není to špatný
Elektromobil od Saudů?
Na elektřinu z nafty?
Až budu věřit, že to s elektřinou myslí vážně, tak jim začnu fandit.
Tak jako VW.

FUTURE IS ELECTRIC
Avatar - Amaterasu
18. 11. 2021 13:34
Re: Není to špatný
SUPER jak máme furt a zase SHODU :yes: :-)

Taycan chybičku má = má fantastický sedačky naprosto boží a jezdí skvěle ALE ve vyšších rychlostech až divně moc = jsou slyšet pneu :-|
Avatar - Amaterasu
18. 11. 2021 10:59
Není to špatný
Ale https://fdrive.cz/…etovy-start-8053 :yes: :yes: :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud