První MG s turbodieselem
Nejmenší MG ZR, rozuměj důkladně vyladěný Rover 200, je prvním vozem této značky v historii, který je poháněn turbodieselem. Na první pohled se může zdát, že dvoulitr s výkonem 74 kW a točivým momentem nijak závratných 240 N.m pod kapotu tak agresivně vyhlížejícího vozu se sportovně naladěným podvozkem nějak nepatří. Zdá se ale, že lze vhodným zpřevodováním udělat „sporťák“ i z nepříliš ambiciózně vyhlížejícího přeplňovaného vznětového motoru.
MG ZR totiž zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za úctyhodných 9,7 s a dokáže jet rychlostí 183 km/h. Podobně „ostrý“ vůz Seat Ibiza dokáže s devatenáctistovkou s výkonem 81 kW zrychlit až za 10,5 s, Leon pak za 11,2. Kupříkladu podobně velká Škoda Fabia se stejně vyladěným motorem (74 kW a 240 N.m) zrychlí na stovku za 11,5 s. Pouze Volkswagen Golf s motory o výkonu 96 kW a 110 kW tak dokáže malé MG pokořit, a to časy 9,6 s a 8,6 s. Dlužno poznamenat, že ale výše zmínění konkurenti ve vnějším vzhledu co do agresivity zaostávají více, než o řekněme zanedbatelnou sekundu v akceleraci, vozy MG přece jen vypadají, že mají "na víc", což platí o všech, s výjimkou právě toho s novým naftovým motorem. Ale dnes je každý zákaztník dobrý, a mnozí chtějí skvěle vypadat, a přitom ušetřit.
Pohonná jednotka 2.0/74 kW původem od Roveru bude s největší pravděpodobností určena pouze pro nejmenší MG. S většími modely značky už by nejspíš takové divy nedělal...