Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Renault Clio MTV v rytmu Jamese Browna

Reklamy, které stojí za to: Renault Clio MTV v rytmu Jamese Browna

Reklamy, které stojí za to: Renault Clio MTV v rytmu Jamese Browna Zdroj: acz

Diskuze (11)
Speciální edice běžných modelů, které nesou jméno zpěváka, kapely nebo dokonce hudební televize potřebují nezapomenutelnou reklamu. Nejlepší je taková, na kterou si vzpomenete i po několika letech.

Reklamní spot na Renault Clio MTV byl vypuštěn do éteru v roce 1999. Jen málokdo se tehdy ubránil chytlavému songu z reklamy a především jeho nezapomenutelné interpretaci z úst chlapíka s koštětem.

Pětičlenná posádka Clia MTV si v reklamě užívá píseň Get Up (I Feel Like Being a) Sex Machine, s níž se stal James Brown hvězdou hitparád již v roce 1970. Melodie a především nezapomenutelné „Get Up“ posloužilo velmi dobře i o téměř třicet let později při propagaci druhé generace Clia v provedení MTV. Renault navíc stejnou reklamu v lehce prodloužené verze použil ještě v roce 2000 v Argentině.

Renault Clio MTV se od ostatních verzí kromě svého označení odlišovalo i rozšířenou výbavou. Standardem pro něj bylo autorádio s ovládáním pod volantem a dvojicí reproduktorů navíc.

Vstoupit do diskuze (11)