Rekordní slevy na Range Rovery!
Automobilka Land Rover představila na autoshow v Detroitu novou podobu modelu Range Rover pro rok 2006. Kromě nové tváře a prvků výbavy dostal nejluxusnější Land Rover i nový motor – mechanicky přeplňovaný osmiválec 4,2 l s výkonem 291 kW. V té souvisloti připravil český importér slevu na současný model jejíž absolutní hodnota je ojedinělá. Deset Range Roverů je totiž nyní levnější o celých 450 tisíc korun.
Rekordní slevy na Range Rovery | |||||
model | barva vozu | interiér vozu | cena v Kč původní | cena v Kč akční | sleva v Kč |
3,0 TD6 Vogue | Java Black | Sand | 2 844 000 | 2 394 000 | 450 000 |
3,0 TD6 Vogue | Zambezi Silver | Charcoal | 2 859 400 | 2 409 400 | 450 000 |
3,0 TD6 Vogue | Cairns Blue | Parchment | 2 881 400 | 2 431 400 | 450 000 |
3,0 TD6 Vogue | Java Black | Charcoal | 2 834 900 | 2 384 900 | 450 000 |
3,0 TD6 Vogue | Bonatti Grey | Sand | 2 844 000 | 2 394 000 | 450 000 |
4,4 V8 Vogue | Zambezi Silver | Charcoal | 3 164 900 | 2 714 900 | 450 000 |
4,4 V8 Vogue | Cairns Blue | Parchment | 3 174 000 | 2 724 000 | 450 000 |
4,4 V8 Vogue | Java Black | Sand | 3 174 000 | 2 724 000 | 450 000 |
4,4 V8 Vogue | Tonga Green | Sand | 3 174 000 | 2 724 000 | 450 000 |
4,4 V8 Vogue | Adriatic Blue | Navy | 3 189 400 | 2 739 400 | 450 000 |
Range Rover je vlajkovou lodí koncernu a patří mezi nejluxusnější vozy 4x4 ve světové automobilové nabídce. Jeho modelový rok 2006 se k nám dostane až na přelomu května a června 2005. Range 2006 získal novou mřížku, nové nárazníky a světlomety vpředu i vzadu. Změn doznaly i charakteristické boční výdechy motoru. K dispozici jsou nové osmnáctipalcové a devatenáctipalcové ráfky z lehkých slitin, model Supercharged (mechanicky přeplňovaný agregát) dostává i mřížku chladiče s diamantovým vzorem či dvacetipalcové ráfky. Celkově zůstává design vozu věrný nadčasovým liniím předchůdce z roku 1970, kdy byl Range Rover poprvé představen.
Revoluce se odehrála pod kapotou. Vidlicový osmiválec 4,4 l o výkonu 210 kW nahradil zdokonalený nepřeplňovaný agregát s výkonem 225 kW. Land Rover nově vybavil noblesní automobil mechanicky přeplňovaným osmiválcem 4,2 l s výkonem 291 kW a nejvyšším kroutícím momentem 560 Nm. Oblíbený šestiválcový turbodiesel zůstal beze změn. Dojem z výkonů podtrhuje nová šestirychlostní automatická převodovka ZF s možností manuálního řazení.
Range Rover je zároveň nejtišší v historii, hluk v kabině je redukován o 50 % díky lepší zvukové izolaci či přednímu laminovanému sklu. Přeplňovaný motor dosahuje o 38 % většího výkonu a o čtvrtinu většího kroutícího momentu, než u obvyklého agregátu V8. Vůz zrychluje z 0 na 100 km/h o pětinu rychleji než obvyklý osmiválec.
Na špici zůstává Range Rover i technologicky. Pouze konečky prstů potřebuje řidič na svém velitelském místě k ovládání dotykové obrazovky. Jen hlas stačí k obsluze klíčových funkcí pro navigaci, poslech a telefonování. Velký displej zobrazuje v reálném čase všechny důležité systémy vozidla, polohu a prokluz jednotlivých kol při jízdě na silnici i v terénu. Speciální systém kontroluje tlak v pneumatikách, kamera hlídá prostor za vozem při couvání, adaptivní světlomety vrhají paprsky světla na silnici podle směru a rychlosti jízdy.
K superluxusnímu Range Roveru se připojuje rovněž nedávno představený Range Rover Sport, který poprvé rozšířil modelovou nabídku Land Roveru na pět modelů.