Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Captur dorazil do Česka, stojí od 299.900 Kč

16. 5. 2013 • 22:21
23
41
Zobrazit náhledy (23)
Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault Renault
Renault oficiálně uvádí na český trh své malé SUV, crossover Captur.

Renault Captur přichází na český trh ve třech verzích a s třemi motory: benzinovým tříválcem 0.9 TCe/66 kW, čtyřválcem 1.2 TCe/88 kW a dieselovým 1.5 dCi/66 kW. Všechny tři motory jsou přeplňované, benzinový čtyřválec je standardně osazen dvouspojkovou převodovkou, která bude později za příplatek dostupná i pro dCi.

Základní provedení Authentique jezdí na 16palcových ocelových kolech, má ESP, tempomat, palubní počítač, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken nebo dělené a posuvné zadní sedadlo. Za klimatizaci je ovšem potřeba připlatit 20 tisíc a za rádio 7 tisíc (má ale standardně Bluetooth a podporu MP3).

Expression má obě tyto položky standardně a dále přidává litá kola, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie, mlhovky a hands-free kartu. Za 12 tisíc lze získat parkovací senzory a za dalších 10 navigaci.

To Dynamique má navigaci vždy (za 15 tisíc lze ovšem získat lepší systém R-Link), dále přidává automatickou klimatizaci, světelný a dešťový senzor. Kola jsou 17palcová, karoserie je standardně v dvoubarevném provedení a uvnitř se nachází kůží potažený volant. I zde je možné připlatit si za parkovací senzory a navíc i za zadní kameru (+13 tisíc).

Další možnosti rozšíření výbavy zahrnují vyhřívání předních sedadel (+5.000,-), zatmavená zadní okna (+4.000,-) nebo metalický lak (+12.500,-).

Standardní záruka na Captur je 5 let nebo 100 tisíc km. Renault tvrdí, že servisní náklady na údržbu v autorizovaných servisech za tuto dobu dosáhnou u motorů TCe jen 15.830 Kč.

Renault Captur - technická data, české ceny
MotorTCe 90TCe 120dCi 90dCi 90
Převodovka5M6DS5M6DS
Zdvihový objem [cm3]898119714611461
Válce/ventily3/44/44/24/2
Největší výkon [kW/min-1]66/525088/490066/400066/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]135/2500190/2000220/1750220/1750
Max. rychlost [km/h]171192171-
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,910,913,1-
Komb. spotřeba [l/100 km]4,95,43,6-
Cena Authentique [Kč]299.900,--359.900,--
Cena Expression [Kč]329.900,-379.900,-389.900,--
Cena Dynamique [Kč]359.900,-409.900,-419.900,--

Související články

Témata
Avatar - eliot
19. 5. 2013 20:40
Re: Přání x realita
Ano, nepopírám ,že motor od těch otáček hučí, na displej je špatně vidět a stísněný prostor je všude kolem . Plasty jsou nesmírně tvrdé ,ale i přesto nevypadají zas tak tragicky a nevydávají při jízdě žádné zvuky. Vůbec nečekám ,že karoserie je uděláná jen z toho nejlepšího ,ale proti Capturu je zpracování na pohled přece jen o něco lepší.
19. 5. 2013 08:35
Re: Přání x realita
eliot, SX4 je bandaska na kolesach. Motor huci uz pri 2.500 otackach a pri prejazde nerovnosti si musis davat pozor, aby si si o okna nerozbil kokos. Plasty su tvrde ako beton, radio vobec nehra a nie je nic vidiet na displeji. A hlavne sa chod opytat klampiarov, ze z akych plieskov je auto vylisovane!
Avatar - Otrava
18. 5. 2013 20:22
Re: Cena za stylovku
Možná výběhový model, ale velikostně o třídu výše. A nepíšu o základu, ale vybavených verzích. A když ti nestačí kombík nižší střední od Renaultu, pak věz, že seženeš i výkonnější podobně vybavený kombík nižší střední (tedy o třídu výše) u Kie či Hyuindai. Nebo, když si postačíš s hatchbackem nižší střední (který i tak bude větší ve většině ohledů), seženeš i vybavenějšího Golfa... a to není výběhový ani kvalitativně podřadný model.

Takže ano, za stylovku se dost připlácí...
Avatar - pumpkin
17. 5. 2013 18:26
Re: HNUS
Neboj, Yeti v základe nekúpi ani slepec. ;-)
Avatar - pumpkin
17. 5. 2013 18:23
Re: Cena za stylovku
Porovnávaš výbehový model s úplne novým na trhu. Je teda normálne, že základ Capturu štartuje o 20 tisíc vyššie.
Články odjinud